Ik snap het écht niet. Iedereen die hyves heeft zal vast begrijpen wat ik bedoel: de talloze kleurtjes in de WieWatWaars (WWW's) van ongeveer 70% van de vrouwen. Inmiddels heb ik 16 mailtjes in 3 dagen gehad, met allemaal dezelfde boodschap: "Zet de kleur van de BH die je vandaag aanhebt in je WWW, om te laten zien dat je tegen borstkanker bent!".
Oké. Dus. Je bent tegen borstkanker als je de kleur van je BH aan iedereen laat weten? Wat is het nut daar dan van? Als ik het níét in mijn WWW zet, krijg ik dan op mijn kop omdat dat blijkbaar betekent dat ik wil dat iedereen borstkanker krijgt? Is er überhaupt wel iemand vóór borstkanker? Worden de mensen met borstkanker geholpen als ik de kleur van mijn bh laat weten? Voelen de vrouwen met maar één borst zich echt blij als ze met hun neus op de feiten worden gedrukt dat 'wij, borstkankerlozen' wél normale bh's kunnen dragen en zij 'niet'?
I don't get it, echt niet.
En ja, ik ben blij dat ik me om zulke nutteloze dingen druk kan maken, dat betekent dat ik een heel fijn leven heb met niks ergers dan bhkleuren in WWW's.
) aan de ernst van borstkanker moet denken. Beetje extra aandacht voor de ziekte dus eigenlijk.