wat is het hier ruuuuuhhhuuuustig !!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-01 10:52

Wat is het hier nu rustig, heb ik niet vaak meegemaakt dat het zo rustig is op bokt, misschien moet ik ook eens proberen om s'nachts te komen, volgens mij is het zelfs dan nog drukker !

En...o ja hoe wassen jullie je schabrakjes ???Als ik die van mij in de was gooi gaan ze namelijk zo gauw pluizen.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 10:57

Vindt het wel meevallen wat het ruistg zijn betreft, moet je 's ochtends om een uur of zeven eens komen kijk, ligt iedereen behalve ik en nog een paar verdwaalde musjes, nog op één oor!!!

Misschien zijn je shabrakjes niet van een erg goede kwaliteit...

Mijn shabrakken was ik regelmatig en ik heb nog nooit meegemaakt dat ze pluizen...

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 10:58

Die van mij pluizen ook nit...??? heb je soms van die bonte dingen..?? Verward

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-01 10:59

nee, gewone van die extra dikke dat wel.....

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 11:02

hmm nu om 7 uur opstaan. nee moet er niet aandenken. ben blij dat ik dat de komende paar weken niet hoef (en t jaar ook niet school begint om 9 uur en is kwartier van huis dus reken maar uit.
ach 's nachts moet je het meestal ook uit de mensen trekken voordat ze wat zeggen.

pluizende dekjes? was mn dekjes niet zo vaak. heb er geen ervaring mee. misschien in een kussensloop stoppen? (of is dat weer voor dwarrelende haren door je wasmachine?)
of gewoon proberen ze goed schoon te houden zodat je ze minder moet wassen.