Nog onzinniger

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-01 17:52

Haha! In een heeel groot meer zwemt een visje. Boven het meer vliegt een vliegje. " jammie" denkt de vis. " Als ik dat vliegje nou wat lager gaat vliegen, en ik hem te pakken kan krijgen". Naast het meer zit een grote beer met een muisje onder zijn poot. " Hmm " denkt de beer. " Als het vliegje nou lager gaat vliegen, pakt de vis het vliegje en heb ik een lekker maaltje" . Het muisje onder de poot van de beer denkt " Hmm als die vlieg nou lager gaat vliegen, pakt de vis de vlieg, de beer pakt de vis en ik ben vrij". Maar aan de kant van het meer kijkt een dikke poes gniepig toe. " Hmm" denkt de kater. " Als het vliegje nou lager gaat vliegen, pakt de vis het vliegje, de beer pakt de vis, de muiz schiet los en ik heb een lekker maaltje" . Zogezegd zogedaan. Enkele seconde later zakt het vliegje in hoogte. De vis springt uit het water, de beer pakt de vis en de muis schiet los. De poes rent erachter aan, verliest zijn evenwicht en valt in ht water.............

Wat is nou het moraal van dit verhaal?

HOE langer het voorspel, hoe natter het poesje.!!!!! Haha!

Haha!

Groetjes Ymke

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 17:55

hihihi die is leuk!!! *brul* wil je nooit meer zulke verhalen hier neerzetten? is niet goed voor ons... *brul*

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 18:03

Grijnz wat een megaonzin gewelig!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 18:30

hahahahahaha... *onder bureau*

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 15:34

hahahahahahhhhahahahahaa die is leuk.. *LOL*:)):)):)):)):)):))