Ik zag alweer de reclame van de greef voor carnavalskleren, maar dat is inderdaad ook al bijna weer! Ik heb geen vakantie, dus wordt 1-2 daagjes maar dit jaar maar op stage is iedereen verkleed, dus moet even kijken. Had vorig jaar een legerjurkje met een stoere pet, vond ik eigenlijk wel prima voor dit jaar
verootjoo
Geplaatst: 03-01-10 12:56
romy_b schreef:
ons hele dorp word omgebouwd, ineens heet het puupenkoppenland. wat ik aan doe heb ik nog niet over nagedacht.
woon je in achterveld?
Ik ga dit jaar voor de 2e keer carnaval vieren. Ga naar Breda, daar ben ik vorig jaar ook geweest
Steentje
Geplaatst: 03-01-10 12:57
Ik ga in Heerlen Carnaval vieren.
En ik heb een ontzettend lief kostuum; een 'lieveheersmeisjes jurkje'.
Jippie jippie jippie! Bijna carnaval.. Hoe ik verkleed ga weet ik nog niet..
karinFTbing
Geplaatst: 03-01-10 13:34
Ragnaaa schreef:
Ik ga in Heerlen Carnaval vieren.
En ik heb een ontzettend lief kostuum; een 'lieveheersmeisjes jurkje'.
Die is leuk! Had ik vorig jaar, helaas gaan de plastic draadjes van het rokje allemaal uitsteken en kapot enzo, zonde, hij is echt heel leuk, wilde hem eigenlijk dit jaar weer aan
Ik vier het in Standaarbuiten en wrs ook 1 dag Breda, rest denk ik Zevenbergen! Ik wil sowieso graag als duiveltje
Ik wil echt een keer iets origineels, wat niemand heeft. Vorig jaar was ik als kuiken maar was zo warm.
Lotje02
Geplaatst: 03-01-10 14:02
Ik vier carnaval in Limburg, in een dorpje bij Venlo in de buurt. Hoe ik verkleed ga weet ik nog niet. We hebben genoeg op de zolder en dat heeft niemand. Wij maakten elk jaar zelf een jurkje, altijd hetzelfde patroon, leuk stof uitzoeken, iets leuks erbij voor op het hoofd en klaar!
Ik vier het eigenlijk elk jaar bij mijn oma in Limburg, daar doen ze er echt veel meer aan dan hier in de Randstad Maar dit jaar ga ik naar vriendinnen, heb nog geen idee wat ik ga doen, maar het wordt vast gezellig
Tatiane
Geplaatst: 03-01-10 15:33
Veerle90 schreef:
`Nee joh das Den Bosch!
In Belgie is het Aalst
L_iek
Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-10 15:39
Veerle90 schreef:
`Nee joh das Den Bosch!
Ik heb helaas dit jaar hertentamens tijdens carnaval,... dus dat word voor mij alleen een beetje overdag rondhangen
Ik weet het nog niet... Vrienden van mij gaan op wintersport tijdens de carnaval, dus moet nog even kijken of ik nog wat slachtoffers kan vinden. En dan word het waarschijnlijk gewoon in Oeteldonk!