Help!!!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xlszjuh95

Help!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 22:36

Hallo!
eerst wil ik even zeggen dat ik zelf ook weet dat dit onderwerp hier niet hoort maar het is heel belangrijk dat ik dit te weten kom, en omdat ik het niet daar kan plaatsen waar het hoort.

Ik zou graag de link willen voor het opgeven bij de grote woonwens(programma rtl4). ik kan nergens een link vinden daarvoor :o :o het is heeel belangrijk dat ik die link heb :o hopelijk weet jij de link!

Xx

nathalieeee_

Re: Help!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 22:43

Google is your best friend. Voordat je een vraag op het forum post is het handig om eerst even zélf te zoeken. Google geeft als 2e hit namelijk je antwoord; De Grote Woonwens. De inschrijving is gestopt. Opgeven is niet meer mogelijk.

Sim

Re: Help!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 23:19

RT P -> LZP

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 23:30

nathalieeee_ schreef:
Google is your best friend. Voordat je een vraag op het forum post is het handig om eerst even zélf te zoeken. Google geeft als 2e hit namelijk je antwoord; De Grote Woonwens. De inschrijving is gestopt. Opgeven is niet meer mogelijk.

hihihi :P helemaal mee eens :=

het kost je zelf minder tijd als je het zelf op had gezocht TS ... dan een topic op bokt te starten... luiheid heet dit.. :+

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 11:43

Aangezien de TS hier nog niet kan posten omdat deze nog niet genoeg berichten heeft, voor nu een slotje.