Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hele meeslepende verhalen, waardoor je wel blijft lezen.
. 

Ik heb al zolang geen boeken meer gelezen.. Ik hou wel van spannende verhalen maar wel een beetje realistisch en verhalen met paarden vind ik vaak wel leuk. 
Zo heb ik o.a. The Snapper gelezen.
Citaat:Clay Jansen doesn't want anything to do with the tapes Hannah Baker made. Hannah is dead. Her secrets should be buried with her. Then Hannah's voice tells Clay that his name is on her tapes - and that he is, in some way, responsible for her death. All through the night, Clay keeps listening. He follows Hannah's recorded words throughout his small town and what he discovers changes his life forever.
Thirteen Reasons Why has become a cult phenomenon, and peaked at #3 on the New York Times Bestsellers List. It is Jay Asher's first novel.
feliciaa schreef:@ Mloeser: Een dislextietest heb ik gedaan en daar kwam uit dat ik geen dislectie had en mijn woordenschat best wel hoog was, wel had ik het lees niveau van een kind op de basisschool (qua de tijd die ik er aan kwijt ben en of ik het goed begrijp). Dit komt hoogst waarschijnlijk omdat ik ADD heb en ik een bladzijde zo ongeveer 10 keer opnieuw moet lezen voordat ik door heb wat er nou precies staat, ik vergeet het gewoon weer.. Er hoeft maar 1 woord of zin in te staan wat me aan iets anders doet denken en ik ben metteen afgeleid.
En omdat ik het zo moeilijk vind, vind ik het niet leuk. Hierdoor oefen ik het dus ook eigenlijk niet.. Wel probeer ik hier veel te lezen en lees ik elke ochtend de krant.
) dan vraag je jezelf: "wat leest Jan?" "een boek" klinkt simpel maar het werkt wel als je merkt dat je je concentratie verliest..