Vriend met nachtdienst :-(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-03 23:18

Ik laat de gang lamp ook aan hoor !

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 00:00

En lang bokken helpt ook...Duurt de nacht wat minder lang...

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-03 00:07

Ik ben altijd wel tot laat online, kan gewoon niet vroeg slapen ook niet als mijn vriend er wel is hoor Haha!

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 00:12

Ik kan heel lang wakker blijven..dat is ongeveer hetzelfde maar net even anders..Ik kan namenlijk ook ontzettend goed slapen..Het idee dat ik morgen weer vroeg op moet helpt daar wel bij Lachen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 00:16

Katten en honden allemaal op bed!
Heerlijk,
ik ben zelden bang, alleen na nare films als Sixth sense e.d. Dat vind ik zo afschuwelijk! Dan zie ik overal spoken en dan gaan we gewoon met zijn allen slapen!
Lekker knus Lovers

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 00:18

Hond heb ik jammer genoeg (nog) niet..en van de katten wil er maar 1 in bed...Is nog niet knus genoeg Lachen

En nare films ga ik al niet kijken als ik alleen ben, haha, ken mezelf..

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-03 00:20

De honden slapen op bed, de katten niet meer. We hebben sinds kort een nieuwe boxpring en dat is natuurlijk heerlijk om aan te krabben voor die beesten en aangezien ze mijn vorige bed ook hebben gesloopt. We zijn bezig met een ombouw maar daar moest weer mee gewacht worden omdat het dak minder hoog is in het nieuwe huis. Maar de honden liggen lekker bij me onder de dekens Lovers

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 00:24

Ik heb 2 honden die niets liever willen,
alleen mogen ze van mij maar zelden, alleen dus met zulke speciale gevallen of met onweer, anders houden ze me wakker door onrustig te doen.
De katten die ik nu heb hebben wel hun eigen willetje maar over het algemeen kan ik ze wel overrompelen }>
De vorige waren wat dat betreft makkelijker die vonden het ook heerlijk, dan lagen we soms met zijn zessen in bed.
Het ligt voor geen meter maar het is zo onwijs gezellig!

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 00:25

Heb de mijne expres vroeg eten gegegeven vanavond, heb ik meer kans dat ze mee naar bed komen zo...

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-03 00:34

Het is bij ons echt standaart dat de honden op bed slapen, als de deur dicht zit houden ze je de hele nacht wakker.
Veel mensen vinden het vies, ik ben er gewoon aan gewend en vind het wel knus !
Met de katten was het ook wel leuk die willen alleen nog wel eens piesen en dat vind ik zo ranzig Misselijk, en vanwege het krabben mogen ze ook niet meer.

Belker

Berichten: 15336
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 08:41

Mijn Ex heeft een aantal keer midden in de nacht ingebroken en stond dan dreigend voor mijn bed. Nu na 4 jaar begin ik weer te wennen aan het alleen slapen als mijn huidige vriend nachtdienst heeft. Soms helpt het om voor het slapen nachtrustthee te drinken. Daar ontspan je van.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-03 13:15

Ik heb vanacht heerlijk geslapen ! Nergens last van gehad Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 14:23

En anders als je bang bent, bedenk je dan gewoon dat veel mensen die overleden zijn, rond je waren, als een soort beschermengel. Of wellicht een overledenpersoon, die het licht nog niet gevonden heeft. Echt alleen ben je dus dan niet. Knipoog

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-03 14:24

Prima schreef:
En anders als je bang bent, bedenk je dan gewoon dat veel mensen die overleden zijn, rond je waren, als een soort beschermengel. Of wellicht een overledenpersoon, die het licht nog niet gevonden heeft. Echt alleen ben je dus dan niet. Knipoog


Bij dat idee word ik alleen maar banger !

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:36

Belker schreef:
Mijn Ex heeft een aantal keer midden in de nacht ingebroken en stond dan dreigend voor mijn bed. Nu na 4 jaar begin ik weer te wennen aan het alleen slapen als mijn huidige vriend nachtdienst heeft. Soms helpt het om voor het slapen nachtrustthee te drinken. Daar ontspan je van.


Ex van mij klom alleen maar tot aan het kozijn.... Lips are sealed en dan aan blijven bellen aan de deur, niet weg willen gaan...
schrik je je ook rot, laten verwijderen door de politie.
Bleef bellen of met smoesjes komen om me te zien,
zwaar vervelend individu en vrij harteloos ook...

Maar goed, als ik alleen ben, zorg ik ervoor dat beneden en boven alles goed op slot zit, de telefoon naast mijn hoofdkussen ligt...
en ik ga geen films kijken, maar met een goed boek naar bed.

Als je aanwezigheid voelt, zeg dan 'ik wens nu met rust gelaten te worden, kom niet dichterbij' ze zullen het meestal respecteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 00:25

Overal alarm op, dan komt er niemand binnen zonder dat jij het als eerste weet. Dat heb ik ook thuis en dat maakt heel erg veel lawaai D:.

Belker

Berichten: 15336
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 08:31

[quote="orri
Maar goed, als ik alleen ben, zorg ik ervoor dat beneden en boven alles goed op slot zit, de telefoon naast mijn hoofdkussen ligt...
en ik ga geen films kijken, maar met een goed boek naar bed.[/quote]

2 telefoons naast me. Voor het geval mijn normale aansluiting wordt gesaboteerd of mijn mobiel leeg is Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 08:38

Belker schreef:

2 telefoons naast me. Voor het geval mijn normale aansluiting wordt gesaboteerd of mijn mobiel leeg is Haha!


Hahaha.. mijn mobiel staat al naast het bed op de oplader en de handsfree ligt naast het hoofdkussen, ook twee dus eigenlijk!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 08:55

Ik heb het eigenlijk alleen als ik in m'n eentje crimenight heb zitten kijken. Dan ga ik gauw alle deuren op slot doen, gordijnen dicht en lekker verder kijken. Als ik dan nog naar de paarden moet om dekens op te doen, heb ik echt giga haast. Dát vind ik dan best eng. En alleen ben ik dan niet, m'n zusje ligt al in bed. Maar het idee dat niemand het zal merken als er iets met me gebeurt. Vaak neem ik dan ook een telefoon mee. Bij de paarden voel ik me wel safe, maar die paar meter van huis naar stal in het donker... Brrr!
Heb vroeger ( na 7) wel een hele tijd rondgelopen en zag overal spoken...

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 08:55

ik woon nog bij mijn ouders Haha! en ben vrijwel niet alleen thuis 's nachts. De enige keer dat eth gebeurde begon eth nog de onweren ook, en ik kan haast panish reageren op onweer, dus waren mijn ouders snel naar huis gekomen, want ze weten dat ik gek wordt als ik alleen ben en het onweert. Scheve mond

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 09:25

orri"]
[quote="Belker schreef:

2 telefoons naast me. Voor het geval mijn normale aansluiting wordt gesaboteerd of mijn mobiel leeg is Haha!


Hahaha.. mijn mobiel staat al naast het bed op de oplader en de handsfree ligt naast het hoofdkussen, ook twee dus eigenlijk!
[/quote]

gelukkig heb ik een secured line naar buiten over het geheime landelijk noodnet van kpn, welke alleen in extreme noodgevallen gebruikt wordt ( als je erop belt dan krijg je ook geen rekening). Denk aan oorlog oid.

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 10:27

Prima schreef:
gelukkig heb ik een secured line naar buiten over het geheime landelijk noodnet van kpn, welke alleen in extreme noodgevallen gebruikt wordt ( als je erop belt dan krijg je ook geen rekening). Denk aan oorlog oid.


Klinkt wel erg underground/ 007-achtig Cool

Als ik alleen thuis ben zorg ik gewoon dat alles op slot is, lampen aan in de voorkamer, en ga ik meestal uren lang achter de pc zitten Lachen Hondje ligt braaf aan mijn voeten, totdat ik ga slapen. Onweer vind ik meestal wel gezellig, lekker kijken vanuit m'n bed Knipoog

Alleen als ik ergens op moet passen, (kent iemand Brandevoort?) In zo'n groot huis, dan knijp ik hem nog wel eens hoor Clown

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 12:00

Hihi,, nou ik had hem alleen toen ik nog bij de kpn werkte......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 12:05

Zoek zelf ook een baan waarin je nachtdiensten moet draaien en pas de roosters op elkaar aan, Et Voila Haha!