Nu na 2 weken is de plek nog niet weg, mijn enkel was wel weer dun maar rondom de beet werd het weer roder en dikker. En daar omheen een witte rand.
Ben ik vanochtend toch maar weer naar de huisarts gegaan. Moet ik meteen een medicijnenkuurtje halen voor 2 weken want het leek toch wel ontzettend veel op een tekenbeet
.Maar goed moraal van dit verhaal is: kijk toch maar heel goed uit als je denkt gestoken te zijn dat het geen teek omdat het nu het tekenseizoen is. Maar er worden ok veel mensen gewoon door die rotinsecten gestoken waar na je ook een flinke zwelling kan oplopen.
Zo ziet het er nu uit [img]../upload/34/enkelteek.jpg[/img]
Volgens de GGD:"het eerste symptoom is vaak een rode plek die een week tot een maand na de beet verschijnt en die later verandert in een ring rond de tekenbeet"
Hier een link naar een presentatie over tekenbeten: http://www.xs4all.nl/~ehannivo/teken/sld001.htm
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-07-17 10:03 ]</font>