alleen dingen doen, wie doet dat?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieke__
Berichten: 913
Geregistreerd: 09-04-06

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:39

Als jij iemand alleen in de bioscoop ziet zitten, wat denk je dan?
Als je dan niet iets negatiefs denkt, zullen anderen dat ook niet denken ;)

Mjay

Berichten: 1867
Geregistreerd: 26-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:42

als ik naar een concert wil en niemand wil mee dan ga ik ook gewoon alleen hoor... alleen alleen ben je toch niet.... de bios heb ik eigenlijk nog nooit alleen gedaan maar das meer omdat ik altijd een lift nodig heb erheen haha

_Noraly

Berichten: 5477
Geregistreerd: 27-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:48

_Armstrong_ schreef:
Als jij iemand alleen in de bioscoop ziet zitten, wat denk je dan?
Als je dan niet iets negatiefs denkt, zullen anderen dat ook niet denken ;)

Nou, om heel eerlijk te zijn denk ik dan altijd wel; waarom zou diegene alleen zitten??

Nicje87

Berichten: 9849
Geregistreerd: 26-06-06

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:51

Naar welke film wil je?
Anders ga ik wel mee hoor hahaha

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:55

Laatst was hier ook een topic over.

Ik doe veel van dergelijke dingen alleen, laatst een keer in mijn uppie naar een paranormaalbeurs geweest, was juist leuk omdat ik nu veel meer de tijd aan mijn eigen had en met niemand rekening hoefde te houden.
Zelfde als de Sauna, ga ik ook graag in mijn uppie heen, zalig!

Charlie_P

Berichten: 3045
Geregistreerd: 08-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:59

Alleen naar de bios vind ik niet zo'n probleem. Alleen shoppen ook niet en dan kan ik ook wel alleen ergens een drankje doen (neem een krantje erbij dan ofzo). Maar ik zou niet zo snel echt alleen gaan stappen. Ik zou me nogal ongemakkelijk voelen. Niet omdat ik me dan heel druk maak over wat anderen vinden, maar meer omdat ik me zou vervelen denk ik. Ga toch uit voor de gezelligheid. Tuurlijk kan je ook wel met onbekenden gezellig kletsen, maar dat moet maar net zo lopen dan.

Zwitsal

Berichten: 7420
Geregistreerd: 02-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 20:33

sifra01 schreef:
Alleen naar de bios vind ik niet zo'n probleem. Alleen shoppen ook niet en dan kan ik ook wel alleen ergens een drankje doen (neem een krantje erbij dan ofzo). Maar ik zou niet zo snel echt alleen gaan stappen. Ik zou me nogal ongemakkelijk voelen. Niet omdat ik me dan heel druk maak over wat anderen vinden, maar meer omdat ik me zou vervelen denk ik. Ga toch uit voor de gezelligheid. Tuurlijk kan je ook wel met onbekenden gezellig kletsen, maar dat moet maar net zo lopen dan.



hier exact hetzelfde..
uitgaan is vooral lol met vriendinnen hebben..
bovendien is de mannelijke aandacht veel te storend als je alleen bent.. (op de een of andere manier hebben jongens/mannen de gedachte dat als er ergens een meisje alleen aan het dansen is dat je haar dan maar gezelschap moet gaan houden...echt...flikker op! :P(ik word altijd vreselijk geirriteerd daardoor^^ gelukkig haken ze dan ook wel snel af:P))

maar alleen naar de bios zou ik ook zo doen.. (alleen heeft mijn vader alle films vaak al op dvd als ze hier in premiere gaan, met ondertiteling enz..)
alleen shoppen doe ik eigenlijk vaker dan met vriendinnen.. vind het ook heerlijk..
ik kan echt eeuwen twijfelen of nadenken of 5 keer het zelfde shirt/broek/trui aan en uit trekken..lekker in mn eentje!!

Herfstblad
Berichten: 781
Geregistreerd: 06-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 15:08

Is hier een jonger topic over? Ik vind het wel leuk om hier over te kletsen!

Herfstblad
Berichten: 781
Geregistreerd: 06-09-21

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 15:29

Ik ben nu een wandelroute aan het doen en zit nu heerlijk ergens op het terras alleen. Ik vind het juist heerlijk dit soort dingen alleen. Ik wandel ook wel met vrienden/familie. Maar dat is ook wel veel aanpassen aan tempo en tijdstippen. Nee, alleen dingen doen betekend in mijn geval dat ik niet perse niemand heb om dingen te ondernemen. :D

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 15:30

Nature93 schreef:
Is hier een jonger topic over? Ik vind het wel leuk om hier over te kletsen!


Ik ook! Ik ben ook maar een 'loner'. Ik heb wel vrienden, maar die wonen minstens 100km verderop waardoor ik ze niet vaak zie. Ik ben geen outgoing iemand, dus in de buurt heb ik ook eigenlijk niemand. Voel me daardoor best alleen, en in mijn eentje ergens heen gaan voelt vaak zo raar.
Op Instagram zien dat vrienden leuk gezellig weekend samen hebben, en ik zit er maar alleen...

Misschien leuk om een appgroep ofzo aan te maken als daar behoefte aan is? Dan kunnen we in elk geval gezellig samen kletsen, en mochten we bij elkaar in de buurt wonen misschien zelfs meeten! :D

soloro

Berichten: 2303
Geregistreerd: 18-07-12

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 15:33

Ik had een tijd terug een pathé unlimited. Ging toen alleen naar de bios, vond het heerlijk. Ja je moet je even over het punt heen zetten dat je alleen bent, maar daarna was het prima. Ik doe ook veel dingen alleen, maar doe toch liever dingen samen.

Bambi1995

Berichten: 3148
Geregistreerd: 16-10-11

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 16:25

Ik heb twee theater voorstellingen op de planning staan en heb nog 2 bioscoopbonnen die ik kan gaan gebruiken. Ik wil dit in mijn eentje doen en dat gaat geloof ik echt de eerste keer worden, dat ik iets alleen ga doen. Persoonlijk denk ik wel dat ik er door ga groeien in mijn ontwikkeling. Dus ik ben heel benieuwd hoe het me gaat bevallen.

moonsparkle
Berichten: 21721
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 16:28

Ik wandel heel vaak alleen in de natuur, minstens 3x per week. Daarnaast ga ik ook weleens alleen naar concerten en theater.

Best veel mensen vinden het gek, maar ik denk er helemaal niet bij na. Alleen ben ik geen held met vervoer :+

Ouwe

Berichten: 2531
Geregistreerd: 31-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 16:34

Ik doe en deed heel veel alleen.
Vroeger ging ik alleen naar de kroeg, vond ik top, gaan en staan waar ik wilde en ik leerde daar wel mensen kennen.
Tegenwoordig ga ik niet meer naar de kroeg, maar wel gerust alleen naar een festival. Alleen naar de sauna, alleen shoppen, alleen naar de bios, heerlijk vind ik het.
En als ik alleen ben en behoefte heb om sociaal te doen, dan maak ik gewoon een praatje met de mensen om me heen, no problemo.

_Nadia_

Berichten: 2653
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 17:00

Ik ga alleen naar concerten, ga alleen op business trips en plak daar vaak iets aan vast (pretpark, sightseeing, strand), ga alleen naar conventies en doe eigenlijk alles wel alleen.

Ben getrouwd maar met 8 kinderen is het niet echt mogelijk een babysitter te vinden dus doen man en ik dingen apart. Heb wel vrienden maar die houden van andere dingen of die kom ik op conventies tegen. Ik doe dat soort dingen liever alleen, dan ben ik van niemand afhankelijk, kan zelf besluiten dat het mooi geweest is en terug naar huis/hotel. Ik heb zelf gezondheidsproblemen dus voel me dan schuldig als ik voortijdig de stekker er uit moet trekken en dat vrienden zich dan verplicht voelen om ook hun dag/avond af te breken.

Lusitana

Berichten: 22440
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 17:21

Ik ga overal alleen naar toe, bandjes, markten, bioscoop en ik ga ook alleen op vakantie op de scooter
Als iemand er wat van vindt dan heeft dat te maken met hoe zij in het leven staan, maar niet met jou, hoor!

belle_boef

Berichten: 10741
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 17:33

Ik ga graag alleen naar de sauna, alleen winkelen. Heerlijk, ik zie al genoeg mensen dus soms wil ik even geen gel** aan mijn kop of juist heel efficiënt in mijn uppie omdat ik liever anderen dingen doe.

Pikeur

Berichten: 6306
Geregistreerd: 01-02-06

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 17:38

Ik doe ook vaak dingen alleen. Vind het juist leuk, heb veel aanspraak met vreemden en zodra ik weer wat anders wil doen of naar huis wil kan ik lekker mijn eigen gang gaan

Colaaa

Berichten: 4121
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: Zorgvlied.

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 17:43

Doe ook geregeld dingen alleen en vind het zo chill!
Alleen winkelen heerlijk lekker op je gemakje zonder dat iemand in je kraag staat te hijgen hoe lang het nog duurt?

Dus meid lekker naar de bios gaan, en f*ck wat de anderen misschien wel niet van jou vinden. Is lastig heb ik ook tijden last van gehad maar nu boeit het mij helemaal niks meer !

Chantalla

Berichten: 1427
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 17:50

Hier ook iemand, ik ga ook gerust alleen op vakantie. Doen wat ik wil, wanneer ik wil, heerlijk :D

Alleen wandelen door het natuurgebied bij huis was wel wat een drempel. Maar daar ben ik een paar weken geleden mee begonnen en dat had ik zoveel eerder moeten doen. Ook zo fijn na kantoordagen een uurtje beweging en hoofd leeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 18:04

Ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat mensen dat als vervelend of een drempel kunnen ervaren. :o

Hoewel ik het vreselijk gezellig vind om met vrienden of gezin op pad te gaan, kan ik er ook juist héél veel voldoening uit halen om alleen iets te doen. Cursussen, wandelingen, op restaurant gaan, museum bezoeken. Ik doe dat allemaal net zo lief alleen als samen eigenlijk.

Ik vind mijzelf best een aangenaam persoon om met mijzelf op pad te gaan. :+ Afhankelijk van mijn stemming blijf ik echt op mij zelf (zoals een wandeling in een mooi bos) of anders zoek ik gerust wat aansluiting bij andere mensen.

Nog nooit onveilig geweest, nog nooit aangesproken over mijn 'eenzaamheid' en eventuele blikken van medelijden zie ik blijkbaar ook niet. :D

Anoniem

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 18:12

Ik doe ook van alles alleen. Als ik ga wachten tot de rest van de wereld een keer tijd en zin heeft, kom ik nergens, dus ik ga alleen op reis, alleen de stad in, alleen wandelen, alleen naar de bios, musea concerten of musicals, alleen ergens wat eten. Volgende maand ga ik naar een opera in Londen waar ik onwijs veel zin in heb. :D

Mensen vinden het vaak alleen maar leuk en dapper als ze horen dat ik in m'n eentje ergens ben, simpelweg omdat ik er graag heen wilde, maar niemand kon of wilde.

Bambi1995

Berichten: 3148
Geregistreerd: 16-10-11

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 18:33

Ik ga binnenkort ook alleen naar een restaurant. Ook nog nooit gedaan. Dat lijkt me spannender dan mijn uitje naar het theater of bios

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 18:34

Bambi1995 schreef:
Ik ga binnenkort ook alleen naar een restaurant. Ook nog nooit gedaan. Dat lijkt me spannender dan mijn uitje naar het theater of bios
Ik neem meestal wel een boek mee, zodat ik niet alleen maar voor me uit zit te staren of doelloos op m'n telefoon zit te scrollen tussen de gerechten door. :)

Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 19:09

Euhm tja, ik ben alweer eeuwig single en mijn vrienden wonen ver weg... Ik doe alles alleen. Als ik niks alleen zou willen doen dan kwam ik de deur niet uit :))

Uit eten doe ik overigens niet alleen, maar dat vind ik ook gewoon niks aan :')