Ongeluk wordt meisje (14) alsnog fataal (Novum) - Een 14-jarig meisje uit Zoetermeer is donderdagavond in een ziekenhuis overleden aan de gevolgen van een verkeersongeluk een week eerder. Dat meldt de politie.
Het meisje was op 4 december ernstig gewond geraakt bij een aanrijding op de Madame Curiesingel. Ze stak rond 18.30 uur plotseling de weg over met twee vriendinnen en werd geschept. Een 26-jarige automobilist kon haar niet meer ontwijken. De Zoetermeerse liep hersenletsel op, en heeft dat uiteindelijk niet overleefd.
Ik zat bij haar op school en kwam haar wel is tegen op de voetbal. Ik wil iedereen familie/vrienden/kennissen sterkte wensen met dit verlies. Shanna rust zacht meid!
Pff tussen mijn vrienden op hyves zit iemand die haar heel goed ken. Zat al te kijken maar kon er niet achterkomen wat er preceis gebeurd was. maar dat is dit dus Vreselijk, zo jong ook
Inderdaad ook vreselijk voor die automobilist.. Ik zou het mezelf nooit vergeven, ook al kan je er niks aan doen. Vreselijk, zo'n jong meisje. Sterkte aan de nabestaanden!
Toen ik samen met simone in mijn auto richting de manege wilde rijden. Zaggen we overal politie en ambulance en werd de weg geblokkeerd. een week later stonden er 100de mensen te rouwen bij die plek.
Surface
Geplaatst: 12-01-10 23:21
Sterkte voor iedereen
iefke
Geplaatst: 13-01-10 14:39
Het klopt dat dit een wat ouder topic is, maar gezien de aard kan het open blijven.