Durf de straat niet meer op....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 16:43

Zo jezus het wordt steed gekker. Echt dat ze dan ook nog dr hondje hebben vermoord Heel veel sterkte voor haar en ook voor jou!
Een neef van mn nichtje is daar in de buurt ook een keer neergeslagen en zn schoenen jas en trui gestolen op een afgelegen stuk. Hij moest eerst onder dwang van een vuurwapen meelopen zodat het leek of er niks aan de hand was toen ze weg liepen

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 16:50

Ja daar heb je helemaal gelijk in, maar ik kan me dus eigenlijk niet voorstellen dat dit gebeurd als het licht is (dit bedacht ik me naderhand pas) Meestal gebeuren zulke dingen heel vroeg in de ochtend (krantenmeisjes) of laat in de avond..

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 16:55

Heel veel sterkte!

Enne... niet iedereen wil dit in de publiciteit! (zoals misschien het slachtoffer!!)

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 16:59

Ja sjimmy dat was ook het eerste wat ik dacht, maar meestal wordt dit wel in de krant gezet zonder namen..

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 17:13

Ja okee maar de daders moeten toch wel worden opgespoort ( en opgehangen Boos! ) Van mijn mogen ze die echt vermmorden en afranselen, die spooren echt niet Misselijk

Arm meisie :'( Echt vreselijk voor haar. Waren het jongeren die dat hebben gedaan?

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-03 17:16

Dit is echt waar ! Dit kan je gewoon niet verzinnen ! Het heeft bij ons al in de krant gestaan maar dat is gewoon de Rotterdammer! Ik heb dit verhaal zelf gehoord van mijn vriendin en buurvrouw en het is echt waar Scheve mond Jammer genoeg ....

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 17:23

sprakeloos,heel veel sterkte voor haar Verdrietig

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 17:27

Sheerza schreef:
Dit is echt waar ! Dit kan je gewoon niet verzinnen ! Het heeft bij ons al in de krant gestaan maar dat is gewoon de Rotterdammer! Ik heb dit verhaal zelf gehoord van mijn vriendin en buurvrouw en het is echt waar Scheve mond Jammer genoeg ....


Ik begrijp wel dat dit niet verzonnen kan zijn. Oke het kan wel, maar dan moet je wel erg ziek zijn. En dit zijn niet zomaar dingen die je verzint en op bokt zet.

En prima...Toen er bij ons in Spijkenisse (naast r'dam) een overval was geweest op de supermarkt waar ik werk, ook een jongen was doodgeschoten was het ook niet op ieder nieuws geweest. Iig niet op SBS6. En in de kranten stond het ook niet bonusgroot. Misschien heb je er overheen gelezen als het er überhaupt in had gestaan...

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 17:27

Wens haar maar heel veel sterkte, castreren die gasten!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 21:18

Damnnnnnnnnn Frusty Hoe erg Lips are sealed Zoooww ernstig Zow vreselijk voor dat meisje, bleh wat een vieze vuile *lijers!!!!