Maar geef mij eens goede nuttige tips voor:
weekendje shoppen
wat wil ik:
hotel
grote winkelstraat
waar je 2 dagen zoet kan blijven
Mag ook buitenland, als het maar met de trein te doen en betaalbaar is
O ja rond febr./maart willen we gaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(die zitten trouwens ook in Antwerpen
)
) en een outlet van 'gewonere' merken, die dan ook weer goedkoper zijn 
) 
) dan de trein. Retourtje + 2 overnachtingen voor 110 euro. Én niet geheel onbelangrijk: shoppen tot je erbij neervalt. Vliegen via easyjet, kan je zelf de tijden uitzoeken en een leuk hotelletje erbij en je bent klaar! 

Esmeralda schreef:Ja ben er al meerdere malen geweest. Ook wel eens met de trein vanaf Frankrijk. Londen is niet goedkoop, maar wel echt een shopwalhalla (nieuwste/hipste) maar ja da's Milaan ook wel. Het is maar net wat je zelf leuk vind. Het hoeft ook niet ver van huis natuurlijk. Heb je iets van een budget?Heb je ervaring met Londen Zidore??
) Zidore schreef:Esmeralda schreef:Ja ben er al meerdere malen geweest. Ook wel eens met de trein vanaf Frankrijk. Londen is niet goedkoop, maar wel echt een shopwalhalla (nieuwste/hipste) maar ja da's Milaan ook wel. Het is maar net wat je zelf leuk vind. Het hoeft ook niet ver van huis natuurlijk. Heb je iets van een budget?Heb je ervaring met Londen Zidore??
Ben je al wel eens in A'werpen wezen shoppen? Maw. welke steden heb je al gehad, of welke zijn je favorieten (kunne we die al wegstrepen)
) met mijn moeder in Antwerpen geweest. Opzich een leuke stad hoor, en het is natuurlijk wel 'buitenland' maar of het zo anders is als Nederland.. neuh. H&M zit er, Livera en nog meer grote winkelketens die we in Nederland ook gewoon hebben.
Heb je meteen heel wat cultuur/dingen die je gezien móet hebben