Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chocobroodje schreef:Ik denk dat daar toch een heel verhaal aan vooraf gaat. Die jongen waar jij het over hebt schijnt een flinke pestkop te zijn. Als dat zo is lijkt het me dat je als ouder toch wellicht flinker moet ingrijpen. En normale jongen van die leeftijd doet dat niet.
mathes schreef:Angelita schreef:me afvragen waar het in hemelsnaam mis is gegaan en uit wanhoop mijn kind maar naar een internaat sturen.
Ik denk dat dat niet meer nodig is. Die ventjes zitten voorlopig nog wel even vast.
Angelita schreef:Op die leeftijd kun je toch nog niet worden vastgezet? Onder de 14 (16?) is het toch altijd taakstraf?
chocobroodje schreef:Ik denk dat daar toch een heel verhaal aan vooraf gaat. Die jongen waar jij het over hebt schijnt een flinke pestkop te zijn. Als dat zo is lijkt het me dat je als ouder toch wellicht flinker moet ingrijpen. En normale jongen van die leeftijd doet dat niet.
mathes schreef:Angelita schreef:Op die leeftijd kun je toch nog niet worden vastgezet? Onder de 14 (16?) is het toch altijd taakstraf?
Ik weet niet zeker of dat in geval van moord ook zo is. Zeker met oog op het geweld dat tijdens de moord gebruikt is.
In mijn ogen is een taakstraf in dit geval echt een belachelijke straf.
dwaallicht schreef:chocobroodje schreef:Ik denk dat daar toch een heel verhaal aan vooraf gaat. Die jongen waar jij het over hebt schijnt een flinke pestkop te zijn. Als dat zo is lijkt het me dat je als ouder toch wellicht flinker moet ingrijpen. En normale jongen van die leeftijd doet dat niet.
De vermoorde jongen, of een van de daders? Want het zijn er toch meerdere? (had ik begrepen)