Mijn klasgenoten en ik volgen de opleiding Juridische dienstverlening, nu hebben wij voor het vak Sova de opdracht gekregen om een onderzoek te houden naar veel voorkomende klachten op MBO scholen. Nu wil ik jullie vragen of jullie in de poll antwoord zouden willen geven en zo nodig een korte onderbouwing willen plaatsen. Aan de hand van de uitkomsten gaan wij onderzoeken wat er aan deze klachten gedaan zou kunnen worden. Ik wil jullie alvast bedanken voor de medewerking!
Laatst bijgewerkt door Prrrr op 19-11-09 19:13, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag toegevoegd.
nee ik weet dat niet alles specifiek van het mbo is maar we moesten bepaalde keuzes maken, wij liepen bij ons tegen deze problemen vandaar dat dat ook is beschreven
mis alleen nog een antwoord mogelijkheid slechte kwaliteit van lessen, dat is voornamelijk mijn grootste ergernis op school.
Hier in ga ik mee!
Froemel
Geplaatst: 22-11-09 20:52
Ik heb ook gestemd en zeker kwa stage is mijn school heel erg slecht in. Wij moeten bedrijven goed in ere houden, school doet er niks aan. Ook met stage opdrachten, de 10 weken stage zijn ondertussen al voorbij maar de opdrachten heb ik nog steeds niet. Morgen begint school alweer
Ben echt blij als ik van mijn school af ben en naar een andere mbo school ga. Is een totaal andere richting, maar hoop wel dat ze beter begeleiden met stage.