Ik kom ff tokken over de one-liners

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-01 18:38

Hallo,
Ik heb even een vraagje over die one-liners,kijk ik snap dat jullie het zat zijn over dat onzinnige gezeur met van die een regel zinnetjes, maar als je nou een antwoord hebt op een vraag en diegene is op dat moment niet online zodat je ook geen PB-tje kunt sturen, maar je hebt in een regel het antwoord gegeven, moet je er dan nog een heel stuk onzin aan gaan breien omdat je anders en one-liner hebt ?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 19:00

PB-tjes komen ook aan als iemand niet on-line is, dus een prive antwoord kun je altijd geven. Een one-liner met inhoud, daar is mijns inziens niks op tegen, alleen er komen de laatste tijd toch wel erg regelmatig inhoudsloze one-liners langs. En ik als gewonw lezer constateer dat al, kun je nagaan als je moderator bent, kun je al die inhoudsloze onzin doorwroeten, ik benijd ze er niks om.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 19:01

pb kan ook als iemand niet online is hoor. Daar zie ik het probleem niet van.
Maar goed, een nuttige oneliner, waarin je en NUTTIG antwoord geeft vind ik niet erg. Als het alleen maar jaa is en verder niets, dan erger ik me groen geel paars met een wit randje en uiteindelijk sla ik grijs uit. Ik plaats ook wel eens oneliners, die bijna altijd wat toevoegen (zou kunnen dat ik ook wel eens een beetje onzinnig bezig ben).
En het is toch niet zo moeilijk om er een paar regels vaagheid over heen te gooien? Zodat het topic weer een andere wending krijgt? Ik bedoel, iem vertelt een verhaal, je geeft je mening en dan daarna kun je je eigen verhaal vertellen ofzo. niet iedereen zal daarop zitten te wachten, maar dan skippen ze maar hoor... Voor de meeste is bokt toch wel bezigheidstherapie dacht ik (met al die verslaafden zal t haast wel)...

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-01 19:10

o oke, is dat ook weer duidelijk, sorry ik wist niet dat je PB's kon sturen als iemand niet online is (*SCHAAM* SORRY).
Maar ik zal er aan denken komende keren.....oke ?
BEdankt in iedergeval voor de uitleg, en ergeren met een wit randje ?knap hoor, dat doe ik nou nooit. Haha!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 20:02

Ja, dat heb ik ook weleens. Dat ik een antwoord gepost heb en het is maar een regel. Dan wil ik er wel een verhaaltje bij verzinnen, maar dan wordt het wel gauw offtopic. Maar ja, een beetje offtopic moet kunnen vind ik

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 20:46

de een is nou eenmaal korter van stof dan de ander da's één, en ten tweede wat de een nuttig vindt hoeft een ander weer niet nuttig te vinden enz. enz. en zo kunnen we nog uren doorgaan, juist leuk om te lezen wat al de verschillende mensen over iets te zeggen hebben en in hoeveel woorden, het is maar wat je belangrijk vindt . . . . .

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-01 20:48

Nee, maar opala het ging mij erom dat er gezegd werd van Als je een one liner hebt PB het dan even, vandaar

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 21:03

Het gaat naar mijn mening niet per se om oneliners. Meer om reacties waar niks in staat zoals alleen maar "ja" of "vind ik ook". Reacties van 1 regel kunnen ook nuttig en zinvol zijn.

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-01 21:06

Het begint me duidelijk te worden , het onmogelijke is gebeurd Hanneke snapt iets.

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-01 14:51

hoezo wat zijn we weer aardig ???
Ff voor de duidelijk heid (ik denk dat je dat bedoelt) IK ben Hanneke het is niet zo dat ik nu iemand anders af loop te kraken hoor !
Zo erg ben ik nou ook weer niet. Clown

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-01 14:54

Dat verklaard een boel ! (dit was een grapje) Haha!