Mijn vriendin..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Christine

Mijn vriendin..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-09 22:59

Mijn vriendin heeft een vraagje maar geen boktaccount dus vraag ik het; ze heeft stinkend haar wat moet ze eraan doen? Haar verzorgpaard wil niet luisteren wat moet ze eraan doen? Ze vindt een jongen leuk maar durft het niet te zeggen, wat nu?

Ik lees zo vaak dat mensen namens hun vriendin praten, en elke keer vraag ik me af of het waar is :))
Heb jij wel eens iets geplaatst wat eigenlijk over jezelf ging maar je hebt opgeschreven onder het mom van 'mijn vriendin wil dit en dat weten'? :P

Ben heel erg benieuwd :D

SilverStorm

Re: Mijn vriendin..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 23:00

zat te twijfelen of ik het zo zou brengen ivm met zeikerig overkomen voor het geluidsoverlast topic. maar ik denk toch altijd maar eerlijk duurt het langst. hihi... tenzij het een erg schaamtevol onderwerp is, dan kan ik me best voorstellen dat mensen het op die manier brengen.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 23:08

Hahahaah :') . Ik dacht al dat ik de enige was, als ik lees "mijn vriendin heeft..." denk ik automatisch al 'yeah right, je vriendin...' :D .

Nee zover ik weet heb ik het nooit gedaan, maar ik zet ook geen vragen of verhalen onder dit account die de buitenwereld niet van mij mag weten. Maar ik snap het wel bij sommige dingen, dat je jezelf veiliger voelt wanneer je andere het idee geeft dat jij niet jij, maar je vriendin het kneusje is.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 23:14

Haha, ik denk dat ook altijd ja! Misschien dat het heel soms wel zo is dat het echt om een vriendin gaat, maar vaak toch niet geloof ik! :P

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 23:20

HAHA. Ik denk dan ook altijd; ja hoor! :roll: Komt niet echt geloofwaardig over. _O-
Heb het zelf nog nooit gedaan en ben het ook niet van plan. Hele beschamende dingen gooi ik niet op internet.