minstens 100 mensen uit een vliegtuig gezogen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 00:40

hey wat erg zeg! Als ze dan nog leven als ze uit het vliegtuig werden gezogen, wanneer stierven ze dan? sorry rare en waarschijnlijk ongepaste vraag, maar ik vraag het me wel af.
Wat een vreselijke dood Scheve mond
xxx

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 11:59

Ik denk eerlijk gezegd op de grond. 2200 m is niet zo hoog, een grote Boeing vliegt op 12km hoger en dan is er wel helse kou en hele ijle lucht.

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 12:36

oh gadver, nou daar moet ik dus niet al te veel bij na denken, het zal je maar gebeuren, wel een gratis parachuteles alleen je komt een beetje hard aan en denk dat je de val ook niet overleefd

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 12:43

Erg knullig, maar ja, het is al eerder gezegd: een gecharterd Russisch vliegtuig in de Congo. Daar zal het risico dus echt wat groter zijn. Ik heb ik weet niet hoe vaak gevlogen in de laatste 15 jaar (ergens tussen de 500 en 1000 keer, mijn zoontje had met de 15 maanden ook al 15 keer gevlogen en dat was alleen maar privé vliegen).

Ik stap nog steeds zonder schrik het vliegtuig in. Ik kan me wel de twee spannendste keren herinneren:

1) Iemand met vliegangst zat van het begin tot het eind hysterisch te gillen. Iemand had dat mens echt bewusteloos moeten slaan, vreselijk irritant.

2) Een landing in Wellington, Nieuw Zeeland was wel leuk. Met 45 graden linksom hangend in een storm proberen te landen op een landingsstrip die op het water landt. Ging overigens toch prima.

Meestal ben ik gewoon wat aan het lezen tijdens de landing en start. Het stoppen van een trein is storender..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 15:56

Ik hoor nu net dat het vliegtuig waar het om gaat eigenlijk een varchtvliegtuig is voor zo'n 60 personen. Het grootste gedeelte van de mensen moest in dat vliegtuig op bierkratjes zitten.
getverdergetver