Als het voor de moderator niet leuk meer is dan maar slotje erop, nou ga maar door! Ik vind dit OlieBOLL niet leuk, heb je een leuke bericht met dat lelijke kind heb je een beetje humor,!slotje erop woppa!!!
Lievemeid
Geplaatst: 14-07-01 19:44
sommige dingen vind ik niet kunnen (daar moet dus een slotje op jah) , andere vind ik niet echt nodig. Maar over het algemeen ben ik tevreden hoor
Charmotte
Geplaatst: 14-07-01 19:47
Ja, ik ben dus niet de enige die vindt dat er snel een slotje op een bericht gaat....
Laui!
Geplaatst: 14-07-01 19:47
het ging in dit geval niet om dat lelijke kind maar om het nutteloze gesprek aan het eind. Alleen maar oneliners, dat staat ook op pag 2 in mijn reactie waarom... Het heeft dus een reden. Dan gaat een topic hleemaal de verkeerde kant op, offtopic vind ik best, als het leuk blijft en voor anderen nog enigzins begrijpelijk, maar dit volgde ik niet, en ik vond de oneliners (heb ze op t laatst niet meer gelezen, alleen maar gekeken of het niet oh ja aha of anderszins oneliners waren) gewoone en beetje te ver gaan... Van mij mocht dat topic dus best, maar die paar reacties gingen de verkeerde kant uit. Ik had ze ook zonder iets te zeggen kunnen verwijderen en dan een paar mensen over mijn nek gekregen. Slotje is minder erg dan verwijderen...
Sundancer
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 19:54
Ja maar er word teveel slotje uitgedeeld ben je net lekker aan het bokken zit er een slotje op!
Sundancer
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 19:55
Ik vond het geen nutteloze gesprek!
Charmotte
Geplaatst: 14-07-01 19:58
Nee ik vond het best gezellie
Laui!
Geplaatst: 14-07-01 19:59
IK volgde het niet, en ik ben niet dom ofzo. Probeer dan die oneliners te mijden. Onderaan het bericht staat bovendien een knopje dat 'edit' heet, daarmee kun je dingen toevoegen en verwijderen... Jullie zitten trouwens weer te onelineren, en daar word ik niet vorlijker van ofzo!
Sundancer
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 19:59
Citaat:
Op 2001-07-14 20:58, schreef Charmotte: Nee ik vond het best gezellie
Ik Ook!!!
Spirit
Geplaatst: 14-07-01 20:02
Duh! Hou nou maar op, dit is ook niet leuk meer. Alleen maar oneliners zetten, bij sommige mensen duurt het superlang voor dat een topic geladen is en dan staan er alleen maar nutteloze, voor jullie gezellige, oneliners in waar de rest van Bokt niks aan heeft.
nou ff mijn saaie reactie: ten eerste staat ook dit topic vol met oneliners, ten tweede is het onnodig aangezien er meerdere 'slottopics' zijn geweest en we onderhand wel weten wanneer er een slotje opgaat en ten derde: de moderaters zijn de baas hier gaat er een slotje op is t jullie eigen schuld laat t dan lekker en ga pb'en das ook errug gezellig.
Spirit
Geplaatst: 14-07-01 20:04
Is dat te volgen? Ja! Staan daar alleen maar oneliners in? Nee!
Nou wat dan?! Het is altijd nog beter en leuker, DAT is nou een Kippenhok topic. \
AAn het eind had het echt een mega hoog BPP gehalte. Was echt een typisch voorbeeld van een langzame chat. Dat is dus niet waar een forum voor bedoeld is..
1 van de basisregels van bokt.nl: Als je niks te zeggen hebt zeg dan niks
tamara_oud
Geplaatst: 14-07-01 20:06
nou ik ga nu lekker een forum aanvrage met een leuk domein naam en hopelijk komen dan de geellige en oneliners op mijn forum kletsen! als je geen ruzie wilt LAU! maakt dan ook geen FORUM! dan heb je ook GEEN last!
Laui! heeft dit forum niet gemaakt! Maar Heike en BartVB, en richt maar lekker een ander forum op, dan hebben wij iig geen last meer van die vage oneliners
Sirius_
Geplaatst: 14-07-01 20:09
ihw ten eerste is er al een dag geen reacties geplaatst wat betekent dat de topic is gestopt. ten tweede ging het ergens over en was het gezellig, het was een topic die op een gegeven moment heel veel aangingen wat je dus niet kan zeggen van deze topic en 'wie is dit'
moet er na elk slotje een topic komen van 'he verdorie nou zit er weer een slotje op'?? ga dan naar horses ofzo daar wordt helemaal niet gemodereert en kun je lekker kletsen zonder dat het ergens over gaat!
Sirius_
Geplaatst: 14-07-01 20:10
Citaat:
als je geen ruzie wilt LAU! maakt dan ook geen FORUM!
als je geen ruzie wilt met laui begin dan geen vage topics met oneliners!
Nathalie
Geplaatst: 14-07-01 20:10
Ben t helemaal met Pam eens.. en met Laui! over dat slotje.. ik vond ook dat er een slotje op moest \
Sundancer
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 20:10
ja maar wat ik zeggen wil, ben ik lekker aan het bokken, woppa slotje erop dat vind ik niet leuk! ik zoek geen ruzie ofzo maar er moet niet zo gauw een slotje worden opgezet, praat eerst met de twee of meerdern
Sirius_
Geplaatst: 14-07-01 20:12
jij wilt zeggen wat je wilt zeggen, dan zit je in ene met charmotte te bokken. daar hebben ze prive voor uitgevonden. maar moet er nou elke keer op een slotje een reactie komen? hoelang bok je hier nou al, dan wéét je toch wat de grens is ??
Spirit
Geplaatst: 14-07-01 20:13
Nou als je zo gaat Bokken doe dat dan lekker via PB's, dan heb je ook geen last van slotjes oid! Daarvoor zijn er Privé Berichten gemaakt. Wat PJ schreef, was leuk, weet je wel L E U K! En dat berichtje van Debbie ging op het laatste gewoon nergens over, alleen maar oneliners die niemand boeit behalve jullie! Ga lekker PB'en!
Sundancer
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 20:13
Nou of verwijder gewoon de topic ! dat is aardiger dan een slotje
Spirit
Geplaatst: 14-07-01 20:15
Nou vind ik niet, als je dan ineens je topic nergens meer ziet denk je dan niet dat je een topic had geplaats van 'Achh pleur m maar weer weg!'? Dat denk ik wel, en nu ontken je toch wel