Woedend op ex!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eponastable

Woedend op ex!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-09 02:38

Ik schrijf dit bericht met tranen van woede en onmacht...
Sinds vorige week zijn mijn vriend en ik na 3 jaar uit elkaar... huisje tuintje enzoverder.

Nu kom ik hier net achter dat hij nu op dit ogenblik bij een ander zit... en dat al sinds een 3 weken...

Ik ben kompleet razend... zijn kleren liggen al klaar op de grond en morgen moet hij niet durven om maar iets van uitvlucht te zeggen...

Ik wist wel dat dat ene berichtje niet voor mij was...

Ik ben zo razend zo razend... mijn droom ligt al sinds vorige week aan het diggelen!

God wat haat ik hem en zij ook, want je blijft van andersmans vent af!!!!!!!

Sorry maar moest het even kwijt!

Ik weet dat ik niets meer te zeggen heb maar zit met hem nog opgescheept in dit huis en hij heeft me weliswaar bedrogen...

Goed dat ik zijn telefoonrekening gevonden heb...

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 02:44

Wees blij dat je ervanaf bent :D
Lijkt me een goede reden om hem per direkt de deur uit te schoppen, indien mogelijk met complete rellen en 'kleren-uit-het-raam-gooi-actie's'. Moet je doen, lucht op :j
O en vergeet niet om hem zo heel bitchie met je vlakke hand op zijn wang te kletsen als je hem om uitleg vraagt :D

Dikke knuf :(:) vergeet hem maar snel, hij is het duidelijk niet waard.

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-09 02:47

En hij bleef volhouden dat het niet waar was maar ik had het vermoeden al lang... trut dat ik ben!
Ik kreeg 2 weken geleden een smsje van hem zowat dat de prille liefde al goed voelde, dat het zijn droommeisje was... ik wist het...
Man ik denk dat de politie hier morgenvroeg zal mogen tussenkomen... ik slaag hem verrot!
Ik ben altijd zo eerlijk geweest en hij...
IK ben er zo kapot van...

Ja ik zou blij moeten zijn maar hij zit hier nog in de week... En zeggen dat hij van bil gaat met dat stom wijf...

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 02:51

jeetje wat een sukkel!
woon je samen, heb je wat opgebouwd ga je vreemd. Te kansloos..

ik wil je erg veel sterkte wensen, zal even moeilijk voor je zijn..

maar miss klinkt het simpel maar toch: geen hand vol, maar een land vol, betere mannen!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 02:56

Eponastable schreef:
Ja ik zou blij moeten zijn maar hij zit hier nog in de week...

Wat nog een week? Is het jouw huis? Dan per direkt eruit, hup op straat, laat ie maar lekker bij zijn n*kertje gaan slapen.

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 03:09

wat een oliebol zeg! ik kan me voorstellen dat je hem nu het liefst zou vertellen wat ie aanricht. Is het je eigen huis?? dan bel je hem nu toch op m zijn spullen te komen inpakken. en kun jij anders niet naar een goede vriendin?? als je nu alleen boos blijft rondlopen tot morgen, loop je alleen maar jezelf gek te maken. Laat je door zijn kinderachtige streken niet verlagen, maar kies nu alleen gewoon voor jezelf!

nogmaals ik hoop dat je even afleiding zoekt, want dit is niets natuurlijk.
sterkte :(:)

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 03:28

Jeetje wat ellendig! :(:) ik zou ook als het jou huis hem een sms sturen en zeggen dat je begint om al zijn spullen op straat te zetten :( man wat zal ik ook machtig kwaad worden zeg! Sterkte en laat je niet gek maken ook al is dat makkelijk gezegt.

lesilla

Re: Woedend op ex!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 07:11

Inderdaad niet verlagen, haat, geweld gaan de situatie niet beter maken. Eerder slechter want dat vreet ook aan jou.

Veel sterkte

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 07:47

anneliesdj schreef:
Eponastable schreef:
Ja ik zou blij moeten zijn maar hij zit hier nog in de week...

Wat nog een week? Is het jouw huis? Dan per direkt eruit, hup op straat, laat ie maar lekker bij zijn n*kertje gaan slapen.

idd niks week

mag dan lekker daar in trekken als het zo fijn is
kleding zou bij mij idd via raam naaer buiten gaan
rapen en gaan gozer
en als je slim bent sneller dan wat ik beneden kan komen :7

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 08:01

katiavl schreef:
Inderdaad niet verlagen, haat, geweld gaan de situatie niet beter maken. Eerder slechter want dat vreet ook aan jou.

Veel sterkte

Geweld vind ik ook wat te veel van het goede, maar even flink je boosheid en frustratie eruit schreeuwen lijkt me toch wel fijn op dit moment.

TS, zat net in je profiel te kijken en vind je echt een super knappe meid! Ook al ben je nu verdrietig, je moet makkelijk snel een veel lievere jongen aan de haak kunnen slaan.
Probeer morgen (vandaag?) wel de eer aan jezelf te houden, doe geen dingen waar je spijt van krijgt!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 08:12

Al zijn spullen bij elkaar harken en het buiten de deur zetten,stuur hem een berichtje dat alles klaarstaat voor de deur.Hoeft hij ook niet meer naar binnen,wel snel zijn want anders is zijn zooi weg.

Ze wil hem hebben?Dan mag ze hem hebben...helemaal met alles erop en eraan :o

Het kan altijd gebeuren dat je opeens voor iemand anders valt maar daar ga je niet mee lopen rommelen voordat je je andere relatie uitmaakt :n Laat het hem uitzoeken en opwaaien,hij verdient je niet :(

Ga lekker even uithuilen bij iemand waar je je prettig bij voelt,smijt je servies aan diggelen of verscheur een telefoonboek...diep ademhalen en als je er aan toe bent,je leven weer oppakken.
Zoals al eerder gezet...geen hand vol maar een land vol,er is daar een andere jongen die je tegenkomt die je wel waard is ;)

Sterkte meid :(:)

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 08:15

enne niet vergeten slot veranderen, kan hij ook niet meer naar binnenkomen als je er niet bent.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 09:29

Wat een sukkel zeg, gewoon lekker zijn spullen op straat zetten en eerder eruit gooien als het jou huis is. :j

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 09:33

wat n kansloos type, zou gelijk zn spullen uit t raam op straat sodemieteren :D

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 09:39

Wat een hufter. Sloten vervangen en kleding uit het raam :evaw:

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 09:44

Al zijn spullen uit het huis mieteren en hij komt er niet meer in. Hij kan toch bij zijn neukertje slapen?????
Wat een vuile streek zeg!

Edit: fiets is uiteraard n**kertje

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 09:46

Precies, meteen het huis uit hij heeft echt totaal geen respect voor je. En dan zo tegen je te liegen wat een $%^#.

Succes verder is ook niet makkelijk voor jou :(:)

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 09:51

Jeetje, hij is je echt niet waard. Ik zit me hier gewoon boos te maken om wat een hufter hij is. Beetje vreemgaan zeg word daar echt kwaad van.
Vertrouw je iemand volledig bouw je wat moois op flikt hij dit.
Ik hoop dat je nog wat telefoonboeken te verscheuren hebt liggen en ik denk dat een bezoekje aan een goede vriendin je ook goed zal doen ...

upperlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 09:54

Eruit trappen die handel!

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 09:56

Jemig meid.... Gooi alles van hem naar buiten, opgeruimd staat netjes.

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-09 09:56

Nou de hele nacht wakker gebleven... Heb haar nummer gevonden via zijn rekeningen en haar de hele nacht gebeld...
Meneer voelt zich goed bij haar en denkt er misschien over na om met haar verder te gaan, zij antwoord niet op mijn oproepen en blijt alles bij hem uit...
Ik had zijn spullen eruit gegooid maar hier mag hij de politie bellen...

Nou dit is een korte update al...

Ik moet nu verder scheren en naar de kapper gaan...

btw: Hij wil niet weggaan... smerig jonk! :( En ja we hebben een huis gekocht samen...

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 09:57

Tinky12 schreef:
Al zijn spullen bij elkaar harken en het buiten de deur zetten,stuur hem een berichtje dat alles klaarstaat voor de deur.Hoeft hij ook niet meer naar binnen,wel snel zijn want anders is zijn zooi weg.

Ze wil hem hebben?Dan mag ze hem hebben...helemaal met alles erop en eraan :o

Het kan altijd gebeuren dat je opeens voor iemand anders valt maar daar ga je niet mee lopen rommelen voordat je je andere relatie uitmaakt :n Laat het hem uitzoeken en opwaaien,hij verdient je niet :(

Ga lekker even uithuilen bij iemand waar je je prettig bij voelt,smijt je servies aan diggelen of verscheur een telefoonboek...diep ademhalen en als je er aan toe bent,je leven weer oppakken.
Zoals al eerder gezet...geen hand vol maar een land vol,er is daar een andere jongen die je tegenkomt die je wel waard is ;)

Sterkte meid :(:)

Hier sluit ik me volledig bij aan :j en direct sleutel terug eisen :(
Zelf heb ik het ook zo aangepakt en het voelde beter alhoewel het nooit goed voelt natuurlijk!
Tipje, check ook even de wasmand, de mijne liet zijn vuile onderbroeken voor mij achter :(
Die heb ik dezelfde avond eerlijk teruggebracht naar de eigenaar :=

Voor nu heel veel sterkte en onthoud dat je sterker bent dan je denkt en dat je dit aankan ook al zie je het nu zelf misschien allemaal niet zo! Nogmaals sterkte enne ik zou hem echt geen week de tijd geven :(:)

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 09:57

Zit hij op dit moment bij je thuis ?! Hij moet maar vertrekken hij wilt een ander dan sodermieterd die maar op toch.

sabje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 09:58

jemig wat een smerige vent ook.Hij is het echt niet waard meis,jij verdient beter.Ik zal denk ik zijn kleding in brand steken als ik hoorde dat mijn vent zou vreemdgaan.Ga lekker keihard huilen en ga daarna heerlijk wat met vriendinnen doen.Dan ben je eruit en dan denk je hopelijk ook niet de hele tijd aan hem

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 10:01

Zoals ik al zei: sloten vervangen en laat hem de politie maar bellen. Zien of hij met de billen bloot gaat naar derden. Je hebt kans dat hij het lef niet heeft om te bellen.