geesten, klu klux klan enz.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:56

Maxx"]
[quote="Anique_Vaandrig schreef:
Iemand toevallig de Blair Witch Project gezien? Is dit nou echt gebeurt of niet?

Nee, maar zo hebben ze het destijds wel laten lijken bij de promotie van de film. Was echt een hype toen.
[/quote]

Kijk blair witch 2 maar dan zie je dat het nep is... daarin veraden ze zichzelf. (deze film vond ik trouwens slecht)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 21:13

Hoe verraden ze zichzelf dan? Slecht acteerwerk ofzo? Vond trouwens het eerste deel best eng! Heeft trouwens zeer weinig met het topic te maken, maar goed...

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 12:54

doordat niet alles meer met eigen camera's wordt gefilmd (geloof ik) er waren normale camera opnames bij en vast nog wel wat dingen. Is al een tijdje terug dat ik die film gezien heb...

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 13:45

Essie schreef:
Kijk blair witch 2 maar dan zie je dat het nep is... daarin veraden ze zichzelf. (deze film vond ik trouwens slecht)

Niet echt een kwestie van verraden hoor. Ze hebben mensen bij de promotie van de eerste film willen laten twijfelen en dat is gelukt, waardoor de film nog intenser beleeft werd. Het is niet voor niets lange tijd de meest opbrengende onafhankelijke film geweest.

Ik vond deel 2 ook wel wat hebben trouwens, maar je moet niet verwachten het zelfde te zien als in deel 1.