Best leuk dat je voorrang hebt op de rotonde met de scooter, dat een vrouw gewoon super hard doorjaagt en je van de sokken afrijd
Daar gingen ik en de scooter, scooter compleet over me been heen, knie niet meer kunnen bewegen, ambulance gebelt. shock. en toen werd ook nog me superbeeldige regenpak kapot geknipt...
en daarna me nieuwe rijbroek
weg 60,- 
Nou moet ik eerlijk zeggen, vrouw had me 'echt niet gezien' zat in haar 'dodehoek' oke, kan kan...
Afijn, Met de ambulance naar het ziekenhuis
Terwijl het alleen me knie was, maar omdat er knieproblemen in de familie zijn wouden ze het zo doen.. Nouja prima.Foto's konden er niet gemaakt worden, knie was te dik.. Ook wel te zien op de foto's..
Maar het meest, het meest baal ik nog wel van me rijbroek en de scoot.
Ik had me knipperlicht uit (werd later bevestigd door getuigen en toen de scooter door de politie naar huis werd gebracht en ze hem aan wouden zetten stond die nog gewoon uit naar links
!)Ik krijg gelukkig alles vergoed zelfs me regenpak van 2,-
Dus binnenkort kijken voor een nieuwe rijbroek, en ben de scooter een paar dagen kwijt... niet dat ik nu veel kan.... Maargoed.....Moest het even van me afschrijven.
had hem dus echt neit gezien...
Mensen letten echt vaak niet op!
Had whiplash en ontzettend veel schaafwonden(zomer, dus naja meters doorschuiven op t asfalt met blote armen/handen en shirtje ging omhoog dus ook heel mn onderrug lag open is níet fijn!)