Waar leuk op stap in de buurt Callantsoog/Julianadorp.?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Uppojono

Waar leuk op stap in de buurt Callantsoog/Julianadorp.?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-09 17:19

Wij gaan dit weekend met de paarden een weekendje naar Callantsoog.. Naast heerlijk rijden op het strand, willen we ook graag even op stap. Nu ben ik totaal onbekend in die buurt, dus vraag ik me af of jullie leuke stapgelegenheden weten? We hebben rijbewijs, dus mag best iets verder uit de buurt zijn, maar liefst niet verder als 20km ongeveer.

Hoop dat jullie iets weten..

Marijkjuh

Re: Waar leuk op stap in de buurt Callantsoog/Julianadorp.?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 21:47

In Schagen vind ik het zelf erg leuk om uit te gaan, ondanks dat het in de zomer niet zo druk is. De Vijverhut (in Callantsoog) schijnt ook erg leuk te zijn.
Waar ga je meestal naar toe, kroegen of discotheken?

Uppojono

Re: Waar leuk op stap in de buurt Callantsoog/Julianadorp.?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-09 21:53

Dank je wel.. Had de Vijverhut ook al als tip via PB gekregen, dus dat is vast wel even de moeite waard om te kijken.. Ik ben zelf meer van de discotheken, maar een leuk kroegje kan ook heel gezellig zijn..

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 21:54

Schagen (Gevel, olde smitse, er is ook een discotheek (kdanz)) of Heerhugowaard (de waerdse tempel) :)

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 21:55

De vijverhut is inderdaad leuk. Als je dan verder loopt naar het plein heb je meerdere leuke cafeetjes.
En in Schagen in het centrum zijn ook leuke kroegen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 21:58

Zag in je profiel dat je 23 bent?
Dan valt de hut al af :D
Dat is toch behoorlijk 16+
(de hut is nu met de missverkiezing nog wel leuk, komt er ook wel ouder publiek, maar dat is door de week helaas)

Schagen is ook niet zo veel meer, vooral op zaterdag niet. Gevel is ook veel jeugd, Smidse gaat nog wel maar eigenlijk alleen leuk als je 'incrowd' bent. Engel zit sowieso niemand meer. En 't Noord kan op zich soms nog wel leuk zijn. Vernes (Kdanz) is ook 16 jarigen. (oh en in Schagen moet je om 2 uur ergens binnen zijn, lekker heen en weer lopen kan dan niet meer)

Ik zou lekker naar Alkmaar gaan, lekker terrassen eerst op het Waagplein en dan de Notaris in of zo.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 12:22

Kanelly schreef:
Zag in je profiel dat je 23 bent?
Dan valt de hut al af :D
Dat is toch behoorlijk 16+
(de hut is nu met de missverkiezing nog wel leuk, komt er ook wel ouder publiek, maar dat is door de week helaas)

Schagen is ook niet zo veel meer, vooral op zaterdag niet. Gevel is ook veel jeugd, Smidse gaat nog wel maar eigenlijk alleen leuk als je 'incrowd' bent. Engel zit sowieso niemand meer. En 't Noord kan op zich soms nog wel leuk zijn. Vernes (Kdanz) is ook 16 jarigen. (oh en in Schagen moet je om 2 uur ergens binnen zijn, lekker heen en weer lopen kan dan niet meer)

Ik zou lekker naar Alkmaar gaan, lekker terrassen eerst op het Waagplein en dan de Notaris in of zo.

Dit geldt overigens voor Alkmaar ook, kwart voor 2 is eindtijd om ergens naar binnen te gaan!