hoe vergeet je een jongen..?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

guppekop

hoe vergeet je een jongen..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-09 10:39

Hey daar :)
Okey.. ik wil ff een topic schrijven omdat ik niet weet wat ik moet ;( ..

Ik heb dus op vakantie echt een hele leuke jongen ontmoet.
Iedere keer als ik hem zag werd ik duizelig en benauwd en kreeg ik het warm, dit heb ik nog nooit bij een jongen gehad. Als hij tegen mij praatte moest ik echt zoeken naar woorden, maar hij maakte me altijd op mijn gemak voelen.
Hij woont in parijs en spreekt Engels. Dus al ons contact is Engels en de kleine woordjes Frans die ik spreek.
Laat ik even vermelden dat hij thuis een vriendin had en op vakantie met een vriendin van mij had. Dus je weet al gelijk wat voor type we hier hebben.
Iedere keer als zij samen zaten voelde ik me echt super jaloers ;( en vooral omdat hij bijna de hele tijd ook naar mij keek… (zij wist overigens niet dat ik hem leuk vind)
Ik leidde mezelf dan vaak af en ging met de andere meiden dansen (we gingen iedere avond naar de club ;) ) of zwemmen als we in het zwembad lagen.
Natuurlijk kwamen zij dan ook mee, maar hij ging wel iedere keer ook bij mij dansen of duwde mij in het water.
Later in de week hadden wij elkaars nummers uitgewisseld en we hadden echt veel contact, meer dan hij met mijn vriendin had.

Hij pakte een keer voor de lol mijn mobiel af en rende d’r vandoor, haha natuurlijk ik er achteraan op mijn hakken. Zegt hij dat ik meer conditie moet krijgen, dus of we de volgende ochtend samen naar het strand rennen, dus ik twijfelen en twijfelen. Fluistert een van mijn vriendinnen dat ik het niet moet doen, ik zeg natuurlijk gelijk ja. Toen ik ‘s nachts terug kwam zeiden mijn ouders dat we de volgende dag naar een markt gingen, dus dat ik niet kon. Ik sms hem dat en hij vraagt gelijk ‘and the day after tomorrow?’ Ik zeg weer ja.

Dus die dag gingen we hardlopen naar het strand (1,5 km). Ik hield de helft vol, daarna zijn we gaan lopen en heel veel gepraat. Ook op het strand uitgerust, super lang gepraat echt heel gezellig en leuk, en ik begon hem steeds leuker te vinden. Weer terug naar huis gelopen en daar nog heel lang bij de receptie gepraat, toen bedachten we maar gezellig te gaan zwemmen. Dus ik snel naar mijn tent omkleden. Toen we in het zwembad lagen kwam een van mijn vriendinnen erbij liggen en ging hij ff wat eten, toen kwam zijn vakantievriendin dus tegenover mij liggen en toen we terug kwamen ging hij naast MIJ liggen en niet naast haar….

Echt, er hing een spanning tussen ons allen!!!
De rest van die dag is het heel gezellig geweest en gingen we met z’n allen naar het strand. Ging ik naast hem liggen…. Ik dacht dat die vriendin aan de andere kant ging liggen.. geen slimme zet van mij want ze keek me echt chagrijnig aan..
En verder wel gezellig geweest tussen ons allen.

De volgende dag was zijn laatste dag. Ik ging met mijn ouders naar het 18+ zwembad (ik ben bijna 18) en de rest van de groep ging naar het gewone zwembad.
Hij smste waar ik was, ik zei dat ik nog ff op het strand was en daarna met mijn ouders naar de spa ging.
Toen smste die wanneer ik terug kwam want hij moest me nog ff zien. Dus ik dat gesmst.
Kwam hij ook naar de spa! En niet naar die andere mensen!
Echt heel gezellig geweest enzo. Maar om 5 uur ‘s avonds ging hij weg dus om 4 uur afscheid genomen.

Hij heeft sinds we weg zijn de hele tijd zulke lieve smsjes gestuurd <3 ik mis hem echt ;(
Hij stuurt me ook dat hij mij mist enzo
Máár die vakantievriendin stuurde hij de laatste paar dagen helemaal niks meer.

En paar dagen terug gingen we msnen, zei hij ‘don’t forget our moments on the beach.. we had lot of moments’
Aaahh ik werd gek.

Maar het is niet gezond meer.. de afgelopen 5 nachten dat hij weg is, heb ik al 4 nachten over hem gedroomd ;( de hele dag denk ik aan hem, als ik mijn ipod op heb, hoor ik alleen maar liedjes die hij luisterde (we hebben vrij vaak, bij de receptie, in het zwembad, op het strand etc mijn ipod geluisterd)….
En ik mis hem alleen maar meer….
En het idee dat hij nu gewoon weer in parijs bij zijn vriendin zit… kan ik echt niet uitstaan!!!

Ik heb me gewoon nog nooit zo gevoeld bij een jongen.. ik kan het niet uitstaan… waarom moet ik nou weer gek worden op zo’n onbereikbare jongen die in parijs woont en een vriendin heeft ;( (en d’r geen probleem mee heeft om vreemd te gaan.. gewoon een foute jongen dus ;()

Weten jullie tips om hem te vergeten?
Ik wil hem echt vergeten. Ik ben weer aan het werk en aan het rijden en mijn concentratie lijd er echt onder… ik heb hem nu al 5 dagen niet gezien…
Hij smst me nog wel elke dag……
En ik kan het niet laten om zijn fotos te bekijken op facebook en zijn smsjes terug te lezen.. en dit topic te typen terwijl ik op het werk zit O:)

Ik heb zelfs een lot gekocht van de loterij van paar dagen terug, met de hoop dat ik genoeg zou winnen om naar parijs te gaan… maar ja, als ik naar parijs ga,,, kom ik toch alleen maar zijn vriendin tegen.

Ogott! Hij praat nu tegen mij op msn! Ik ben gelijk weer van slag en heet ;(
En hij zegt dat hij me mist.... En dat ik naar parijs moet komen..

Waarschijnlijk is dit topic heel warrig en onleesbaar geschreven,, ik voel me ook heel warrig ;(
Please tips??

Suuzert

Re: hoe vergeet je een jongen..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 10:42

Hmms, relatie op afstand is best mogelijk.

Sorry meis ik weet niet wat ik je moet zeggen. Met die leeftijd is het zo gevaarlijk want voor het zelfde geld is zijn liefde over een paar weekjes weer over. En anders toch maar lekker uitgaan en hier in nederland een leuke jongen zoeken.

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 10:51

Tja het is gewoon heel lastig, zoals ik het nu lees begrijp ik dat hij al een vriendin heeft en al met 2 andere meisjes flikflooit op zijn vakantie. Je bent gewoon helemaal verliefd geworden op een onbereikbare jongen. Ik wil je niet kwetsen maar hij komt over als een player, en ik denk dat hij niet alleen tegen jou zo doet, maar ook tegen nog wat andere meisjes die hij ontmoet heeft. Misschien dat je het op msn er eens over moet hebben dat je het vervelend vind dat hij al een vriendin heeft en dan toch nog zo tegen je doet. Echte tips heb ik niet, na een tijdje neemt het contact toch van zelf weer wat af. Ik zou zeggen, trek erop uit met vriendinnen, ga stappen ontmoet andere leuke jongens en probeer deze te vergeten. Klinkt hard maar zoals je het verhaal nu schrijft denk ik niet dat het ooit wat tussen jullie wordt. Probeer hem toch uit je hoofd te zetten en veel dingen te doen met vriendinnen of andere dingen die je afleiden, het zal waarschijnlijk een tijdje duren maar op een gegeven moment zul je over hem heen zijn.

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-09 11:00

ja, maar om eerlijk te zijn...
ik probeer hem al 5 dagen te vergeten.. maar dat gaat niet lukken omdat hij gewoon in mijn hoofd rondzwerft of hij smst me of dus net op msn.. hij is weer weg, maar hij schreef dus van:
I want you to come here, en I like you. & I came on msn to see you, i know you were here.
en toen die weg ging, I kiss you

hij is ook echt een player
en ik wil níét geplayd worden....

daar wordt je toch gek van....
maar ik wil het ook niet stoppen... het is heel raar maar ik wil mezelf dan liever blijven kwellen en contact houden met hem....

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 11:23

Tsja meis dan kies je er dus zelf voor om dit te ondergaan.. Het is heel hard, maar hij is inderdaad een behoorlijke player als ik dit zo lees en volgens mij niet te beroerd om er meerdere vriendinnetjes tegelijkertijd op neer te houden. Alleen maar makkelijk toch, als een van die vriendinnetjes in Nederland woont? Is de kans dat ze ooit in contact komt met het 'echte' vriendinnetje vrij klein...

Wil jij een nummertje zijn? Een streepje op zijn bedrand? Van 'Weer een meisje wat voor mij gevallen is en waar ik even een leuke tijd mee heb gehad tot de volgende zich aandiende?' Daar ben je te goed voor :) Maar helaas, de enige die jou in bescherming kan nemen tegen hem, dat ben je zelf. Dus ik zou zeggen: verbreek dat contact. Verwijder hem van msn, reageer niet meer op zijn smsjes... Je kwelt jezelf terwijl hij misschien weet ik het hoeveel projectjes nog heeft lopen waarmee ie hetzelfde probeert...

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 10:01

Na 5 dagen zal je hem zeker niet vergeten zijn, anders blokkeer hem eens bij msn, gewoon voor een paar dagen. Zet je telefoon uit/ reageer niet op zijn smsjes (ja dat is heel moeilijk) of zeg tegen hem dat je iemand anders leuk vind (hoeft niet zo te zijn, maar dat kan hij toch niet weten). En als ik jou was nodigde ik een aantal vriendinnen uit voor vanavond voor gewoon een gezellig meidenavondje, filmpje kijken, kletsen, what ever je ook wil doen etc :D gewoon om je gedachte ergens anders op te focussen dan die jongen. En denk niet aan die leuke momenten met hem, maar probeer zijn rare en niet leuke kanten te herinneren dit helpt ook heel goed hoor :D Succes ermee!