Sinds 1 augustus heb ik de sleutel al, maar tot eind augustus heb ik ook nog mijn vorige woning (lekker dubbele maand huur betalen
) Maar nu is er vanochtend iemand geweest van de woningbouwvereniging om het huis te controleren en heb echt een hele waslijst aan taken gekregen
.De wc (nu knalpaars) moet weer wit geverfd worden, alle gaatjes dichtplamuren door het hele huis, de tuin opknappen, één deur moet vervangen worden (die ik geverfd had met schoolbordverf
) etc. etc.En wanneer er nog geen nieuwe bewoners zijn tegen de tijd dat ik er uit ga moet ik zélfs zorgen dat de vloer er uit is. Er ligt sinds twee jaar een laminaatvloer door de hele woning, zooo zonde om dat er uit te halen!
En natuurlijk moet daarna de badkamer, toilet en keuken lekker gesopt worden en het hele huis leeg en bezemschoon worden opgeleverd.
Om nog maar niet te praten over AL die spullen die ingepakt moeten worden (ik kom dingen tegen waarvan ik niet meer wist dat ik ze had, dat is dan wel weer leuk). Ik struikel nú al over de dozen door het hele huis...
25 augustus is de sleuteloverdracht en HOE ga ik het allemaal op tijd klaar krijgen terwijl ik ook nog mijn werk, mijn paard, mijn sport, het huishouden tussen de troep door, én mijn nieuwe woning heb waar ik ieder weekend aan het klussen ben??
Heel toevallig gaat mijn vriend ook a.s. zaterdag verhuizen, dus ben ik ook nog af en toe bij hem aan het helpen.
Gelukkig woon ik hier samen met één van beste vriendinnetjes, en dat maakt dit hele gedoe ook wel weer een beetje gezellig en ook een beetje emotioneel (kennen jullie die aflevering van Friends wanneer Rachel en Monica apart gaan wonen?).
God, wat ga ik dit huis ontzéttend missen en dit dorp waar ik geboren en getogen ben en al bijna 25 jaar woon. En mijn vriendinnetjes die nu allemaal op maximaal 10 min. lopen van mij vandaan wonen. Ik verhuis niet naar de andere kant van de wereld hoor, maar het wordt toch anders......
Wie deelt op dit moment dit leed met mij?? Wie heeft tips en tricks om de verhuizing organisatorischer te laten lopen? En wie is er ook op een gegeven moment uit zijn/haar geboortedorpje vertrokken?

Thanks voor het lezen! In de tijd dat ik dit topic heb aangemaakt had ik ook twee dozen in kunnen pakken....
Heel hard doorbuffelen in de avonduurtjes!
, helaas! 

en per werkgever verschillend...