via hotmail kan ik geen foto's meer toevoegen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joanita

via hotmail kan ik geen foto's meer toevoegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-09 09:39

Wie kan mij helpen,

Als ik mijn hotmail account open en ik wil een mail versturen kon ik eerder via toevoegen kiezen voor bestand of foto. Als ik dan een foto toevoegde dan kon ik meerdere selecteren. Tegenwoordig kan dit niet meer. Ik kan nu ook maar foto voor foto toevoegen en ik vind het irritant langzaam gaan. Weet iemand hier een andere manier voor?

Dank je wel alvast

Groetjes

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 11:20

Hé ik heb hetzelfde probleem! Ik moet zo'n 50 foto's versturen en geen zin om dit één voor één te doen. De optie is idd verdwenen...

Citaat:
Een afbeelding toevoegen met de tool voor het uploaden van foto's
U kunt meerdere afbeeldingen aan uw e-mailberichten toevoegen. U kunt afbeeldingen bekijken voordat u deze bijvoegt.

De tool voor het uploaden van foto's installeren
Meld u aan bij de Windows Live Hotmail-website met uw Windows Live ID ( De gebruikersnaam en wachtwoord die u gebruikt om u aan te melden bij websites en services van Windows Live, MSN of Office Live. Als u een account van Passport Network, Hotmail of Messenger heeft, kunt u het als uw Windows Live ID gebruiken. ) .
Open het Postvak IN en klik op de actiebalk op Nieuw.
Klik op Toevoegen en klik vervolgens op Foto.
Klik in het informatiebalkvenster op Sluiten.
Klik met de rechtermuisknop op de gele informatiebalk, als die verschijnt, en klik vervolgens op ActiveX-besturingselement installeren.
Als u wordt gevraagd of u de tool voor het uploaden van foto's wilt installeren, klikt u op Installeren.
Een afbeelding toevoegen
Meld u aan bij de Windows Live Hotmail-website met uw Windows Live ID.
Open het Postvak IN en klik op de actiebalk op Nieuw.
Klik op Toevoegen en klik vervolgens op Foto.
Blader naar de map waarin de afbeeldingen zijn opgeslagen en klik vervolgens op elke afbeelding die u aan uw bericht wilt toevoegen.
Als u de gewenste afbeeldingen heeft geselecteerd, klikt u op Nu uploaden.
Voltooi uw bericht en klik vervolgens op Verzenden.
Opmerkingen

dat doet het dus niet meer.... heel lastig.. Iemand tips of een andere manier om snel foto's te mailen?

joanita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-09 11:29

Ik heb dus hetzelfde geprobeerd, maar niets werkt. Ook via de account van mijn vriend of moeder werkt het niet, dus het zit bij hotmail en niet bij mijn eigen account. Ik heb laatst 8 foto's verstuurd, maar ik moet gewoon een paar minuten per foto wachten totdat deze gedownload is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 11:30

Bij mij ook hetzelfde probleem. Heb al gezocht bij de instellingen maar niets kunnen vinden :n

lindake

Re: via hotmail kan ik geen foto's meer toevoegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 11:19