Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
aan wat voor subsidie denk je hierbij?
Waarom denk jij met je 19 jaartjes uberhaupt 'recht' te hebben op subsidiëring van de overheid?
wat iedere 19jarige moet om zijn vaste lasten te betalen. paardjuh schreef:Hallo,
Ik werk vanaf 2 september op de zorgboerderij met kinderen met een verstandelijke beperking en autisme, waar ik geen loon krijg.
Ik heb deze switch gemaakt omdat;
Heb hier zelf ontslag genomen
Op welke regeling/subsidie zou ik recht op kunnen hebben?
Ffortuna schreef:Waarom denk jij dat je recht hebt op een subsidie?aan wat voor subsidie denk je hierbij?
Waarom denk jij met je 19 jaartjes uberhaupt 'recht' te hebben op subsidiëring van de overheid?
Over het algemeen heb je niet vaak 'recht' op een toeslag in de zin van huur/zorgtoeslag als je samenwoont omdat je dan meestal wel boven het max. bedrag zit. Op een uitkering heb je geen 'recht' want je bent a. te jong en b. hebt zelf ontslag genomen.
Ik heb vroegah geleerd nooit oude schoenen weg te gooien voor ik nieuwe had, misschien hadden ze jou dat ook bij moeten brengen
eeyore schreef:paardjuh schreef:Hallo,
Ik werk vanaf 2 september op de zorgboerderij met kinderen met een verstandelijke beperking en autisme, waar ik geen loon krijg.
Ik heb deze switch gemaakt omdat;
Heb hier zelf ontslag genomen
Op welke regeling/subsidie zou ik recht op kunnen hebben?
Je hebt inderdaad nergens recht op. Je hebt zelf ontslag genomen. Dat is al nooit verstandig als je geen betaald werk hiervoor terug krijgt. Nu vervalt je recht op een WW uitkering.
Zo te lezen ben je gezond en kun je werken, je zult dus het werk wat je op de zorgboerderij wilt gaan doen bij een betalende instelling moeten gaan verrichten. Of toch op de zak van je vriend gaan teren, want bij de gemeente en overheid krijg je niets.
Ook wel logisch natuurlijk. Ik ben zeer voor vrijwillegerswerk, maar goed zoals het heet doe je dit vrijwillig. Ieder ander moet er daarnaast een betaalde baan hebben om zijn vaste lasten te betalen. Voor jou geldt dat dus ook.
paardjuh schreef:Ik was benieuwd of er iemand misschien hier op bokt ineen soort gelijke situatie zit of heeft gezeten.
Het is geen pre hoor,,
Mijn vriend vind het ook niet erg.
En zodra ze kunnen betalen zullen ze ook betalen (staat zwart op wit)
maar was gewoon benieuwd.
.. "Kunnen betalen" kunnen ze nooit, en willen betalen al helemaal niet..
.