Ik weet dat er een aantal zijn die prive over Marcel praten, inclusief ik en liz maar dat weet hij, maar liz en ik weten dat er meerdere zijn al gelooft hij het niet. Hoe blijft iemand in de waan dat ze hem wel mogen
(sommige misschien wel) terwijl het anders blijkt.Nou ja wat vinden jullie van marcel? (marsje op bokt btw)
<HR>
Ik vind hem echt zeikerig, hij loopt álles aan mij te vertellen, zegt continu dat hij bij bokt weggaat omdat hij voelt dat ze hem niet mogen, hij overdrijft alles (is aangerand omdat hij vast werd gehouden heeft sjans gehad toen iemand zwaaide enz.) nou ja, daarvoor moet je hem persoonlijk (via de chat) kennen. Ik weet ook dat er heel veel zijn die hem een pedo vinden. Maar nu jullie mening graag.
Tnx

Laat hem lekker mee forummen als hij wil dat kan je hem toch niet verbieden... Als je vind dat hij zit te zeiken ofzo dan moet je niet meer met hem praten maar dan doe je dat toch niet op zo'n manier dan ben je pas echt zielig en dan zit je pas echt te zeiken. Dit is gewoon een zwaar laffe streek die jullie flikken. En over dat pedo gedoe... Dat slaat al helemaal nergens op. Heeft Marcel soms ooit gezegt dat ie jullie wil gaan verkr88 ofzo??? D8 het niet hè. Ik chat nu al bijna 2 jaar met Marcel en ik kan het nog steeds goed met hem vinden... Tuurlijk heeft ie ooit wel eens saaie dingen te melden maar ik kan er 100 anderen in mij ICQ lijst opnoemen die nog veel saaiere dingen te melden hebben en die 1000 keer zo hard zeiken. Om een lang verhaal kort te maken: Jullie zijn zelf een stelletje zeikerds en ik ben blij dat ik ook nog een eigen leven heb en niet constant over andere mensen hoef te zeiken!