Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Stef_Winston schreef:Ook havo3, blijven zitten. Moeilijk jaar geweest. Vond de stof niet al te moeilijk, maar ik deed er gewoon niet veel aan. Ik wou het wel maar ik deed het niet. Heb daarom ook wel redelijk met mezelf in de knoop gezeten sommige momenten. Vind wel dat het misschien maar beter is dat ik ben blijven zitten, ging vorig jaar ook op het randje over...
mn diploma gehaald met dikke cijfers zonder er erg veel voor te hebben gedaan.
)

Is ook niet wat je kan leren, heb wel het beoordelingsformulier gekregen maarja..
_Lisanne schreef:Stef_Winston schreef:Ook havo3, blijven zitten. Moeilijk jaar geweest. Vond de stof niet al te moeilijk, maar ik deed er gewoon niet veel aan. Ik wou het wel maar ik deed het niet. Heb daarom ook wel redelijk met mezelf in de knoop gezeten sommige momenten. Vind wel dat het misschien maar beter is dat ik ben blijven zitten, ging vorig jaar ook op het randje over...
Dan is het inderdaad misschien maar beter. Ik ben ook blijven zitten in Havo 3. Maar daarna is het veel makkelijker voor je. Dat zal je waarschijnlijk wel in de 4e merken. Ik ben er achteraf alleen maar blij mee.
Laatste 1,5-2 maanden van het schooljaar overleed ook m'n oma.. Dus dat werkte ook niet helemaal mee allemaal..

Ik ben van vmbo naar havo gegaan, en havo 4 vond ik niet zo leuk, maar toen bleven alle stomme mensen zitten of ze gingen naar het mbo, en toen vond ik het echt een leuke klas! Kon heel goed met iedereen opschieten en ik vond het over het algemeen niet moeilijk, ben dus ook geslaagd met allemaal voldoendes
)