4 weken geleden ben ik naar de HI winkel gegaan om een abbonement te nemen, daar heb ik die nieuwe Sonyericson W995 genomen... Ik ben helemaal blij met de telefoon, dan komt nu het probleem.
Ik wilde mijn nummer over laten zetten van Orange naar HI, geen probleem zeiden ze in de winkel. " Het duurt minimaal 10 dagen voor dat het is overgezet, dan krijg je een brief thuis." Ik 10 dagen vol spanning gewacht, nog niets binnen, geen brief, geen sms of ect. Ik was best wel boos en teleurgesteld, dus toen hebben we maar gebeld, want het duurde gewoon te lang. HI aan de telefoon: "er is bij ons niks bekend over dit abbonement, en ook je nummer is niet bekend. Wat is je sim kaart nummer? Dan krijg je het alternatieve nummer van ons.." oké, ik dus een alternatief nummer, maar ik kan niet bellen of smsen want dan ga ik over m'n bundel heen... Wij de HI winkel gebelt met de vraag, wat er nou aan de hand was: "Oké, ik heb net je contract gevonden ( na 3x bellen ) sorry voor eht ongemak, hij word meteen verwerkt... volgende week maandag moet hij het doen!"
Ik was al flink nijdig, en dit maakte het alleen maar erger, hoe konden ze dat contract nou laten slingeren?? Nu is het zondag en hij doet het nog niet, nu word ik echt boos.... ik wacht gewoon al 4 weken op het abbonement!!!
laatst probeerde ik iemand te bellen die ook Hi heeft, die had hem toevallig een dag ervoor uitgezet, maar toen ik belde stond hij aan volgens haar krijg ik te horen: deze telefoon is niet bereikbaar, de hele tijd, ook andere mensen probeerden haar te bellen , maar hun lukte het ook niet. Ik baal hier echt van.
en ja hoor, mijn nieuwe telefoon werkt!