Abbonement Hi Problemen... wie???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cheeky

Abbonement Hi Problemen... wie???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 10:34

Hey allemaal,

4 weken geleden ben ik naar de HI winkel gegaan om een abbonement te nemen, daar heb ik die nieuwe Sonyericson W995 genomen... Ik ben helemaal blij met de telefoon, dan komt nu het probleem.

Ik wilde mijn nummer over laten zetten van Orange naar HI, geen probleem zeiden ze in de winkel. " Het duurt minimaal 10 dagen voor dat het is overgezet, dan krijg je een brief thuis." Ik 10 dagen vol spanning gewacht, nog niets binnen, geen brief, geen sms of ect. Ik was best wel boos en teleurgesteld, dus toen hebben we maar gebeld, want het duurde gewoon te lang. HI aan de telefoon: "er is bij ons niks bekend over dit abbonement, en ook je nummer is niet bekend. Wat is je sim kaart nummer? Dan krijg je het alternatieve nummer van ons.." oké, ik dus een alternatief nummer, maar ik kan niet bellen of smsen want dan ga ik over m'n bundel heen... Wij de HI winkel gebelt met de vraag, wat er nou aan de hand was: "Oké, ik heb net je contract gevonden ( na 3x bellen ) sorry voor eht ongemak, hij word meteen verwerkt... volgende week maandag moet hij het doen!"

Ik was al flink nijdig, en dit maakte het alleen maar erger, hoe konden ze dat contract nou laten slingeren?? Nu is het zondag en hij doet het nog niet, nu word ik echt boos.... ik wacht gewoon al 4 weken op het abbonement!!! |o |o

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 10:40

Tsja, dat is niet netjes natuurlijk... Misschien kan je vragen om een vervangende telefoon? Aan de andere kant moet hij het morgen weer doen, dus heeft het eigenlijk geen zin meer.

Ik moest ook lang wachten. Uiteindelijk bleek (duurde even voordat ze erachter kwamen...) dat de SIMkaart die ze me hadden gegeven defect was. Kreeg ik er ook nog eens een rekening van 17,00 van. Uiteraard heb ik die niet betaald en hebben ze het teruggestort. Heeft me wel wat telefoontjes gekost.

Anoniem

Re: Abbonement Hi Problemen... wie???

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 10:50

Ik heb ook al meerdere keren dat soort super slordige problemen met Hi gehad.

6 Facturen vól fouten op een rij, maar eerst betalen voordat ze er naar willen kijken (leuk als ze er honderden euro's te veel op zetten, terwijl je gewoon binnen je bundel bent gebleven).
Beloven dat ze iets oplossen, dat niet doen en ook niets meer van ze horen.
Bellen, zonder succes... Emailen met de klantenservice zonder reacties, etc. etc.

Zodra mijn contract is afgelopen, ga ik direct weg bij Hi.
Ik heb nog een abo bij T-mobile, wat al bijna 10 jaar loopt en daar loopt 't altijd netjes.
1x een klein foutje bij een factuur gehad bij T-mobile. Dat was met een kort telefoontje opgelost, en ik kreeg een half jaar 50% korting op m'n bundel als compensatie, dát was pas service!

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 10:55

Vervelend zeg! Ik heb juist alleen maar positieve ervaringen... Altijd alles snel opgelost, bijna overal goed berijk, duidelijke klantenservice enz.
T-mobile is hier juist weer een ramp.

Succes, ik hoop dat het goed komt!

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 10:57

@ Hypofocus: Dat is inderdaad zeer netjes van T-Mobile. Ik ben hierna ook weg bij Hi!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 11:32

wat vervelend zeg!
heb zelf eigenlijk nooit problemen met Hi maar vind vodafone maar niks :(

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 12:00

Ik heb altijd orange gehad prepay, maar dat werd maar duurder en duurder, en nu het t-mobile is ben ik nog duur uit. daarom ben ik toch maar over gegaan op HI omdat het goedkoper is en ik er goede verhalen over hoorde... maar nu me dit gebeurd vind ik het zo jammer dat ik een 2 jarig abbonement heb genomen.

@Hypofocus, Dat is idd hele goeie service van t-mobile... Jammer dat ik daar veder geen ervaringen mee heb op die manier, hier lijkt het wel of alles veel duurder is, ik sms voor minimaal 20 cent.

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 12:04

Het probleem dat ik heb met Hi is dat is dat ik altijd in huis GEEN bereik heb, ook als mensen mij bellen zeggen ze ja ik kreeg je voicemail, terwijl het ding de hele dag aan staat :roll: laatst probeerde ik iemand te bellen die ook Hi heeft, die had hem toevallig een dag ervoor uitgezet, maar toen ik belde stond hij aan volgens haar krijg ik te horen: deze telefoon is niet bereikbaar, de hele tijd, ook andere mensen probeerden haar te bellen , maar hun lukte het ook niet. Ik baal hier echt van.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 16:37

ik heb nog nooit probelem gehad met hi, heb hi nu al 10 jaar en nog nooit problemen gehad, als er iets was werd er gebeld en gelijk geregeld, nummerbehoud was in een dag geregeld! (bij t for telecom)

edit: neemt niet weg dat ik dit erg vervelend voor jou vindt, hopen dat je morgen kunt genieten van je nieuwe foon+abo

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 17:49

Het is niet netjes van Hi. Maar ik moet zeggen dat ik er zelf geen problemen mee heb gehad, ik heb al twee telefoons via hen gehad.
Mijn nummer moest vorig jaar ook overgezet worden, van telfort naar hi en dat is keurig geregeld.

Het is erg vervelend, maar er zit niets anders op dan wachten. Ik denk niet dat het veel zin heeft om nog een keer te bellen.

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-09 11:34

Nu is het maandag, en het is nog niet over gezet... Ik denk dat ik straks weer ga bellen want dit kan gewoon niet. Hun geven 10 dagen aan en ik wacht nu al 3 a 4 weken...

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 11:36

tja dan zou ik toch maar nog eens bellen. Laat je ons weten of het iets heeft uitgemaakt?

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 11:38

Zo ging het bij mij ook, maar ik stapte over van Orange naar Hi, heb in totaal 5 maanden moeten wachten, omdat er iets fout was gegaan.

Blijven bellen is mijn tip, want anders ben je uiteindelijk een paar maanden verder. :\

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-09 22:46

Net heel toevallig op mijn telefoon gekeken en toen stond er simkaart niet in gebruik ofzo... :D en ja hoor, mijn nieuwe telefoon werkt! :D

PROBLEEM OPGELOST... :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 08:55

Gelukkig :)
Fijn dat het is opgelost.

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-09 09:47

weet iemand hoe het trouwens zit met dat gratis verdubbelen van je smsjes,,,??

Is dat ookecht helemaal gratis.?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 10:17

Ja...
Maar dat werkt alleen als je géén smsbundel hebt.

Je betaald bij die sms verdubbelaar gewoon 11 cent per sms ipv 22 cent per sms.

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 21:18

Hmm heel raar verhaal.
Mijn 1 jarig abbonement loopt zeer binnekort af en ik heb al 2 keer gebeld wanneer ik mijn contract kan verlengen, want ik wil een nieuw toestel. Die van mij doet het amper meer en dat is niet zo handig. Ik heb 2 keer antwoord gekregen 25 augustus, maar naar mijn idee klopte dat echt niet. Je mag namelijk al 4(!!) maanden eerder je contract verlengen dan wanneer je contract afloopt.

Werd ik toevallig gisteravond gebeld of ik al wist welk toestel ik wou omdat ik al ruim 1,5 maand een nieuw toestel uit kan zoeken. Ook had hij een speciale aanbieding wat alleen telefonisch kon omdat ik al een paar jaar een Hi abbonement heb, kreeg ik die aanbieding(leuk dat ze dat eerder hadden gemeld, stel ik had wel 1,5 maand terug verlengd wat natuurlijk iedereen meteen doet, wist ik van niks). Nou ja, ik aan die jongen uitleggen dat ik nog geen toestel uit kon kiezen en dat ik al 2 keer had gebeld wanneer dat wel kon. Ik vertellen wat die mensen aan de telefoon tegen me hadden verteld(dat ik hem vorig jaar ook al eerder had verlengd blabla) en die jongen zei dat hij nog nooit van zoiets had gehoord en dat het grote onzin was. Ook heb ik verteld dat er op internet staat dat ik pas vanaf 25 augustus een nieuwe abbonement kan afsluiten, maar dat klopte dan ook niet zei hij. Ik helemaal blij, had met hem afgesproken om die avond even rustig uit te kiezen welke telefoon ik wou en hij zou me die volgende ochtend/begin van de middag terug bellen.

Ik ben niet terug gebeld door hem, en belde eind vd middag Hi terug. Kreeg een chagerijnige vrouw aan de telefoon die er niks mee kon dus later weer iemand anders gebeld. Die vrouw zei dat ik mijn abbonement nog niet kon verlengen en die jongen warschijnlijk wel een fout zou hebben gemaakt. Ik ben zo dom om zijn naam te vergeten, maar ze vroegen er ook niet om.

Nu zat ik dus met hoop op een nieuwe tel en kan ik nog 2 weken gaan wachten voordat de telefoon er een keertje is.. pfff