Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sidera schreef:^ Jullie hebben allemaal gelijk, en toch zou bijvoorbeeld mijn vader direct afzeggen en gezellig met mijn moeder de middag spenderen..
Maar ik denk niet dat je terecht boos kan zijn, al zou het wel uhhm nobel zijn als ie dat voor jou even af zegt

(Hele grote verrassingen daar gelaten, maar daar valt 'een dagje vrij nemen' niet onder vind ik).
Sidera schreef:^ Jullie hebben allemaal gelijk, en toch zou bijvoorbeeld mijn vader direct afzeggen en gezellig met mijn moeder de middag spenderen..
Maar ik denk niet dat je terecht boos kan zijn, al zou het wel uhhm nobel zijn als ie dat voor jou even af zegt

beantsje schreef:Sidera schreef:^ Jullie hebben allemaal gelijk, en toch zou bijvoorbeeld mijn vader direct afzeggen en gezellig met mijn moeder de middag spenderen..
Ik vind het nogal vreemd om als 'verrassing' vrij te nemen, juist als hij een andere afspraak heeft. Waarom uitgerekend die dag en niet een andere dag?? Nu dwing je hem tot een vervelende keuze.
En nee, afzeggen is niet nobel, maar onbetrouwbaar jegens die vriend.
Ik heb liever een betrouwbare partner, eentje die zijn afspraken nakomt.
). Het lijkt mij dat mensen die voor elkaar kiezen, graag ook samen dingen doen, naast tijd besteden aan andere vrienden. Zo niet, waarom ben je dan bij elkaar?