Levensverhaal laten maken, waar??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Leliaardje

Levensverhaal laten maken, waar??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-09 07:49

Wij willen onze ouders voor hun 50-jarige trouwdag als cadeau geven dat ze hun levensverhaal kunnen laten vastleggen in een mooi boek met foto's. Ik heb al gegoogled en wat mensen/bedrijven gevonden die dat verzorgen.
Maar ik dacht dat er hier misschien mensen zijn die dat ook hebben laten doen (voor zichzelf of familie) en goede of slechte ervaringen kunnen delen of tips kunnen geven. Ik zou het leuk vinden om wat te horen.

Palmera

Re: Levensverhaal laten maken, waar??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 10:05

Ben je in staat zelf het verhaal te maken? Dan kun je namelijk gewoon zo'n fotoboek online maken. En daar kun je alle teksten bij typen. Afhankelijk van de grootte van je boek ben je dan klaar met een eurootje of 80 max.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-09 12:55

femke27 schreef:
Ben je in staat zelf het verhaal te maken? Dan kun je namelijk gewoon zo'n fotoboek online maken. En daar kun je alle teksten bij typen. Afhankelijk van de grootte van je boek ben je dan klaar met een eurootje of 80 max.

We willen graag dat ze door iemand geïnterviewd worden die dit vaker gedaan heeft. Ik ben dus op zoek naar een officieel bedrijf of persoon die dit doen.

WillemYntJee

Re: Levensverhaal laten maken, waar??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 20:52

Dan zou ik gewoon op zoek gaan naar een journalist oid. denk k. Kan me haast niet voorstellen dat er bedrijven bestaan die levensverhalen vastleggen? Ik weet wel dat er een website/programma is waar je alles zelf kan opschrijven, maar hoe t heet geen idee. Je hebt ook van die cadeauboeken van Mam vertel eens! of pap/oma/opa vertel eens. Is een dik boek met allemaal vragen vanaf kindertijd tot kinderen krijgen e.d. En er is nu toevallig een speciale editie voor moeders (die ik morgen aan mn schoonmoeder ga geven voor dr verjaardag :P) .

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 20:56