Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) toen ik naar de brugklas ging (havo/vmbo-T) heb ik wel een atlas gekocht. Deze heb ik tot de 4de zeker wel gebruikt. Voor AK toetsen enzovoorts waren er namelijk niet genoeg atlassen voor de hele school en uitlenen mocht niet.
lonniejj schreef:verschilt volgens mij inderdaad per school. Mijn school heeft gewoon een aantal atlassen die je mag gebruiken in de les waarin je hem nodig hebt. De leraar zorgt dan van te voren dat de atlassen klaar liggen. Maar wij werken bijna nooit met een atlas.

Stephanie schreef:ik heb dat ding destijds aangeschaft want het was 'o-zo-verplicht-en-nodig'
Hij ligt nu nog gloednieuw in de kast
meeste scholen hebben zelf gewoon atlassen en als je gewoon doorwerkt kan je, je huiswerk vaak wel op school afmaken.
Rebeccaa schreef:Stephanie schreef:ik heb dat ding destijds aangeschaft want het was 'o-zo-verplicht-en-nodig'
Hij ligt nu nog gloednieuw in de kast
meeste scholen hebben zelf gewoon atlassen en als je gewoon doorwerkt kan je, je huiswerk vaak wel op school afmaken.
ligt eraan. Onze leraar is de hele les bezig dingen uit te leggen en dan geeft hij superveel huiswerk op, wat we in de les dus niet kunnen maken. En je moet het niet proberen het tijdens zijn uitleg te doen hoor, pfoee, dan heb je het gedaan...

Rebeccaa schreef:lonniejj schreef:verschilt volgens mij inderdaad per school. Mijn school heeft gewoon een aantal atlassen die je mag gebruiken in de les waarin je hem nodig hebt. De leraar zorgt dan van te voren dat de atlassen klaar liggen. Maar wij werken bijna nooit met een atlas.
Het is dus ook voor thuis, bij huiswerk.
Op school hebben wij ze ook meer dan genoeg ja..

om voor topografie plaatsen en landen enzo op te zoeken ( nooit genoeg tijd voor in de les, is ontzettend veel werk vaak) , maar ook heel vaak voor huiswerk, wat we ook niet altijd in de les kunnen doen.
Ik zou dan wel meteen de 53ste editie nemen trouwens (tenzij je docent de 52ste aanraadt natuurlijk maar de nieuwe werkboeken staan geloof ik ingesteld op 53ste editie qua kaarten
)