Bijna non-excistent
. Mijn vriend ken ik nu 1,5 jaar, en we hebben allebei nooit heeeeel veel vrienden gehad. Hoeft van mij ook niet, ik hecht meer waarde aan enkele goede vrienden dan aan veel kennissen. Ik heb lange tijd deel uitgemaakt van de vriendengroep van mijn ex, maar toen het uitging bleken het alleen zíjn vrienden te zijn en werd ik aan de kant geschoven. Ik hield toen 1 "goede vriendin" over, die eigenlijk niet zo'n goede vriendin bleek te zijn, en die heeft me oa uit jaloezie over mijn nieuwe relatie behoorlijk laten zakken. Nu heb ik eigenlijk alleen een paar meiden van de manege waarmee ik soms ga borrelen, en dat is ook altijd hardstikke gezellig, maar die hebben ook hun eigen leventje, en daardoor niet heel veel tijd. Verder heb ik ook niet echt hobbies waarbij ik mensen ontmoet, dus ik weet niet zo goed hoe ik nou nieuwe mensen kan ontmoeten. Het klink allemaal een beetje sneu, daar ben ik me van bewust. Ik schaam me eigenlijk ook best voor dit topic. Maar ik word er echt een beetje wanhopig van! Wat nou als mijn relatie overgaat? Dan heb ik helemaal niemand meer!!! Dat heb ik al eens eerder meegemaakt, en wens ik nooit meer mee te maken. De vrienden/kennissen van mijn vriend (die overigens ook niet in grote getalen aanwezig zijn
) vind ik aardig, maar het zijn wel zíjn vrienden. Wie heeft ideeen over bezigheden/hobbies/wat dan ook
waarbij je nieuwe mensen kan leren kennen? Hoe hebben andere mensen dat gedaan. *zucht* vroeger was alles zoveel makkelijker
Dan vroeg je gewoon: "wil je met me spelen?"

Ik heb ook niet echt een grote 'eigen' vriendenkring
Ook met de vriendinnen van 2 van die jongens (de rest is single) kan ik heel goed