Ja beetje domme actie wel van die bestuurder zeg. Ze wijken uit naar links dus hij kan makkelijk langs de kant gaan staan.
Olijkje
Geplaatst: 05-08-09 13:11
Rosie_Posie schreef:
Je zit de paarden toch aankomen galloperen? Ik zou allang zijn gestopt aan de kant
Je weet toch nooit wat voor sprongen dat paard gaat maken, voor het zelfde geld springt hij weg voor de auto precies naar de kant waar de auto ook naar uit wijkt..
Ja dat is zo, maar je gaat toch niet dom doorrijden als je die paarden op jouw weghelft ziet? Dat is net zo stom als je door zou rijden als je iemand op jouw weghelft ziet staan, en dan maar hopen dat hij wegspringt...
Dr is niemand die staat te springen om een paard in zn auto, denk dus ook niet dat dit 'met opzet' ging. Weten wij veel of er net een bocht was, of dat de bestuurder domweg niet wist wat te doen (black out), of... Fijn dat iedereen er goed vanaf is gekomen
Haha, Juut, precies, ik denk niet dat die man in zijn auto stapte met de gedachte: "Hmm, ik hoop dat ik loslopende paarden tegenkom en er ééntje recht over mijn voorruit en dak loopt! Dát lijkt me gaaf!"
Die man zal heus niet met opzet 'niks' hebben gedaan..
Juut
Geplaatst: 06-08-09 16:52
Heb nog eens gekeken, maar zie nu duidelijk dat de auto in de remmen ging. Op het moment dat paard springt, staat de auto stil. Had ik ook gedaan, met het idee dat ze er omheen zouden rennen... Laatste paard mischien beetje kippig
Die auto stond al bijna praktisch stil, anders was paard meer gelanceerd geweest, nu glijdt hij er soort van overheen. Paard had waarschijnlijk niet meer kunnen uitwijken door zijn eigen snelheid. Desalniettemin, lijkt me geen leuk zicht om mee te maken. Gelukkig dat paard en bestuurder er goed vanaf zijn gekomen.