Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En vrienden spreek ik via internet aangezien ik te ver weg woon 

Vaatwasser en wasmachine hebben een tijdschakelaar, echt ideaal, want ik zorg er dan voor dat als ik thuis kom de vaatwasser kan leegpakken of de was in de droger kan doen. Na het eten vertrek ik naar mn paard tot een uur of 20.00u a 21.00u en vaak doe ik daarna ook nog wat klusjes. De grotere schoonmaakklussen doe ik vaak op de vrijdagavond, of de zaterdagochtend, want vrijdag en zaterdag s'middags ben ik dan bij mn paard tot een uur of 17.00u. Mijn vriend helpt gelukkig nog wel her en der mee met vaatwasser legen vullen, wassen etc etc, maar stofzuigen, dweilen, wc schoonmaken etc etc komt allemaal op mij neer, maar ondanks dat ik bijna altijd wel ergens mee bezig ben vind ik het nog niet eens zo erg. Soms heb ik er ook gewoon geen zin in, en dan komt het gewoon de volgende dag wel
Een bijrijdster heb ik (nog) niet, maar ik ben toch wel vaak bij mn paard te vinden. Dat hoort er gewoon bij.
)
En ga ook geregeld nog stappen.

) maar het gaat nu op zich redelijk. Hiervoor werkte ik meer (o.a. een koopavond en een zaterdag) en toen kwam ik echt tijd te kort.