Dit noemt zich.. volwassen?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cynn
Fotograaf

Dit noemt zich.. volwassen?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 19:24

Sorry hoor, maar ik moet het echt éven kwijt.. ik zit te koken vanbinnen!

Misschien weten sommigen het al, maar mijn moeder is al een tijd het huis uit. Anderhalve maand ongeveer, zo vanuit het niets, en ik heb sindsdien geen contact meer gehad. Ben zwaar teleurgesteld hier in, maar ik ben verder gegaan en dit gaat me eigenlijk erg goed af. Ik voel me sterk, heb mijn vrienden om me heen, en ben lekker bezig met mijn zaakjes...
Mijn ouders hebben soms nog eens contact per telefoon, en mijn moeder zit enkele dagen in de week 's ochtends vroeg -want ik kom dan niet- nog op stal. Ze doet ook enkele andere paarden daar nog, dus vandaar dat ze komt..

Komt net mijn vader mijn kamer binnen.. of ik wel eens een aanvaring met iemand van stal heb gehad..
Ik zei nee, want ik ken die persoon amper. Ja, al een aantal jaar ook van de vorige stal, maar ik noem 'hoi, doei' en een paar x op stal zien niet echt kennen?
Loopt 'ie mij te vertellen dat mijn moeder had gebeld, en dat zij gehoord had van die persoon 'dat ze mij wel eens flink de waarheid heeft vertelt'. Hahum? Ohja? Terwijl mijn moeder toen de tijd alleen maar thuis over haar liep te roddelen? Negatief dit en negatief dat? Dat mijn moeder een hekel aan dat mens had -dit beweerde ze dan tegen mij-, en zei dat ze nooit, maar dan ook noooooit echt iets persoonlijks tegen haar zou zeggen en überhaupt echt mee sprak? Omdat ze het zo gezegd toch alleen maar ging verdraaien en doorroddelen? En nou gelooft ze háár en haar eigen dochter niet? En krijg ik op mijn kop van mijn vader?

Ik ben echt zó.. maar dan ook echt zó boos..

Als iemand wat negatiefs aan mij vindt, me iets wil vertellen of wát dan ook, sta ik open om dat te horen. Zeg zoiets in mijn gezicht joh, en dóe het dan ook.. ga niet via achter me rug om stoer tegen anderen lopen vertellen dat je ruzie met me hebt gehad, terwijl het niet zo is? Ik bedoel, waar sláát dat in hemelsnaam op?

En de teleurstelling naar moeder is nu erg groot.. dat ook, maar even terzijde..

Zo, even mijn hart gelucht hoor.. ik zit echt te trillen van woede.

Anoniem

Re: Dit noemt zich.. volwassen?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 19:28

Cynn. :(:)

Je weet sowieso al wat ik denk. := Ik vind het maar vreemd van die meid van stal. Wat is het nut ervan om te liegen tegen je moeder dat je ruzie hebt met iemand? Wat is het nut daar nou van? :roll:

Ik ben er voor je meid, en we gaan lol maken komende dagen, je gedachten even hier vanaf krijgen, en als je wil praten met me erover, weet je me ook te vinden hé. :+:

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 19:31

huh snap het erhaal niet helemaal maar dat kan ook aan mij liggen :+

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 19:31

Jemig cynn :+:
zoiezo wat een p*kke wijf van stal zeg, zo een beetje lopen stoken. vermoedelijk weet zij van de 'breuk', en wil ze dit is lekker opstoken;
lekker laten gaan. vertel je vader/moder hoe het echt zit, en tja, wie ze geloven is hun keus. lijtk mij dat ze jou geloven.
helaas zit deze wereld vol met mensen die zoveel mopgelijk van je kapot willen maken, al is het achter de rug om :(:)

verder staat me pbbox altijd voor je open :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 19:35

Is het heel raar als ik zeg dat dit iets is om gewoon lekker naast je neer te leggen? :=
Je zult gegarandeerd meer mensen tegenkomen in het leven die er alles aan doen om je dwars te zitten.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-08-09 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Liesjuhh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 19:37

Shaseera schreef:
Is het heel raar als ik zeg dat dit iets is om gewoon lekker naast je neer te leggen? :=

Idd, ik snap dat dat niet het makkelijkste is.
Maar wel het beste! Succes!

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 19:40

Wordt er goed kwaad over nu, en probeer het zo snel mogelijk van je af te schuiven.. 't kost je alleen maar energie als je je er boos overmaakt..

Je weet nu wat je aan deze vrouw hebt en tsjah, je moeder wist je dan denk ik al..

Kop op meid! :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 20:11

Ik snap wel heel goed hoe je je voelt. Vreselijk dat je moeder zo doet zeg!
En wat erg dat ze achter je rug om over je loopt te l*llen. Ik weet hoe vervelend het is als mensen dat doen. Dat slaat echt nergens op, doe het dan recht in je gezicht inderdaad!
Maar je moet altijd maar denken, dat je er boven moet gaan staan. Als zij zo kinderachtig is om zo te doen, laat dan zien dat jij wel volwassen bent en verlaag je niet tot haar niveau!
Succes ermee & PB mag altijd :(:)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 21:00

Thanks iedereen. :) Ben inmiddels wel wat afgekoeld..

Veerle90 schreef:
huh snap het erhaal niet helemaal maar dat kan ook aan mij liggen :+

Sorry kan het een beetje krom hebben neergezet hoor uit kwaadheid. :)

Liesjuhh_ schreef:
Shaseera schreef:

Idd, ik snap dat dat niet het makkelijkste is.
Maar wel het beste! Succes!

nee, natuurlijk is dat niet raar. :)
Maar ik moest het gewoon even op dat moment kwijt..

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:05

>;)
Vaag, vertel het dan gewoon recht in iemands gezicht denk ik zo.
Maar je móeder is het huis uit?
Raar, heel raar.

Hmmmm, ik ken trouwens nog iemand met zo'n soort moeder..

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 21:17

Ja, klopt. Mijn moeder is het huis uit en ik heb sindsdien geen contact meer met 'r. -Hoef ik ook niet-

En idd, ik bedoel.. ik vind ook niet iedereen aardig, hoeft toch ook niet?
Maar houd het voor je, of als je iets te melden heb zeg het in elkaars gezicht.. niet achter de rug om..
En dan vervolgens geen echte inhoud geven omdat je die niet kan verzinnen (?) omdat het geen eens echt is gebeurd. Beetje lopen liegen. Bah.

Update:Inmiddels heb ik een bericht ontvangen van de persoon waarvan mij moeder beweerde ruzie met mij te hebben.
Heel raar allemaal weer maar dit blijkt weer helemaal niet het geval geweest te zijn.
Het ging over een hele andere inhoud, en zegt nooit ruzie met mij gemaakt te willen hebben en ook niet is geweest. We hebben elkaar zowat nooit gesproken, zoals ik al zei.

Hieruit zou dus komen dat of ze weet niks te zeggen, en verzint dit ook.. of mijn moeder heeft dingen verzonnen, verdraaid, whatever.. my god, ik weet het dus echt niet meer..

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:17

wat vervelend. snap wel dat je erg teleurgesteld bent in je moeder. probeer het inderdaad naast je neer te leggen. ik weet hoe moeilijk het is. maar het is het beste. zulke mensen zijn het niet waard om je druk over te maken. jij weet beter toch? en dat is het belangrijkste! en kop op! :(:)

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:24

Ow Cynn_x wat klinkt dat bekent :=
Ik heb ook geen contact meer met mijn moeder oa door 1 van deze redenen ;) leg het zoals anderen ook zeggen naast je neer jij weet de waarheid en hou de eer aan jezelf :(:)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 10:24

Jeetje meis, wat een gedoe allemaal. Vind het zo naar voor je. :(:)
Heel veel sterkte, en je weet het, ik ben er voor je :+: