hey, ik hoorde gister zo'n leuke reclame met michael jackson liedje enzo erin het was volgens mij blame it on the boogievan the jacksons!
Mustang1995 schreef:nee ik had gewoon zin om het te plaatsen ben een beetje erg melig!Melig en Michael Jackson gaat niet samen momenteel !Maar van die reclame klopt indd .
Er is al getemt, dus als iedereen dan ook even ophoudt met die nutteloze berichten er onder zetten en gewoon wacht tot een modje het opruimt..
nightlover schreef:Mustang1995 schreef:nee ik had gewoon zin om het te plaatsen ben een beetje erg melig!Melig en Michael Jackson gaat niet samen momenteel !Maar van die reclame klopt indd .Melig en Michael Jackson gaat niet samen momenteel !dat is niet echt aan de orde maar ik snap je wel!
Waarom gaat dat niet samen? Dat ie dood is wil niet zeggen dat we er allemaal als graftakken bij moeten liggen
Haha ja idd,de beste man in al meer dan een maand dood Tuurlijk is het erg,maar er gaan meer mensen dood...
Lyonesse schreef:Waarom gaat dat niet samen? Dat ie dood is wil niet zeggen dat we er allemaal als graftakken bij moeten liggen Whaahahhahahahaha .Jij graftak Erg leuk getypt whaha