) Toen dacht ik dat het d'r eindelijk lukte maar nee hoor, weer er tegen aan. En tot mijn grote verbazing drukte ze zo met haar auto (met trekhaak) de twingo een halve meter naar achteren (aan de voorkant van de twingo) Hoe kun je zo asociaal zijn? Ik zag haar eruit rijden, echt zo'n typetje met veel te grote BMW
die ingebouwde voorrang heeft. Ik heb snel haar kenteken in mijn mobiel gezet, en ben uitgestapt en naar de twingo gelopen. Gelukkig, (of misschien helaas) zat er verder geen schade aan de twingo, je kon alleen wel duidelijk zien aan de bumper dat er iets tegen aan was gereden. (Maar niet dat er schade was, gewoon een afdruk)
Anders had ik sowieso een briefje achter de ruitenwissers gedaan, of had ik even gewacht op de eigenaar van de gele twingo.
Ik snap echt niet hoe je zo asociaal kan zijn, ze moet zelfs wel hebben gezien dat ik gewoon in de auto zat (stond 2 plaatsen naast de twingo)
stiekem had ik wel gehoopt dat er schade aan de twingo zat, zulk soort mensen mogen wel op hun gedrag worden aangesproken vind ik
Ik zou dat wel doen hoor, ben hartstikke trots op mijn autootje dus zou het fijn vinden als anderen dat ook voor mij deden.
Een auto kan ook schade hebben die je niet ziet.. Ik had die mevrouw met BMW aangesproken op haar rij"kunsten" en toch een briefje achter de ruitenwissers gedaan..
Voor nu is er helaas ff niets meer aan te doen.
haar deur tegen mijn auto aan pleuren. Toen ik haar erop aansprak eerst hevig ontkennen maar uiteindelijk kon er wel een 'sorry' vanaf. Klein deukje, ik heb het erbij gelaten omdat ze sorry zei maar zoiets vind ik ook zo asociaal. Je kunt toch wel een beetje opletten?