Ik zit het liefste echt de hele zomer binnen, en ik zie er elke dag tegenop om naar buiten te gaan. Op stal hebben we vermoedelijk een wespen nest, en ik sta helemaal niet meer relaxte me paard te poetsen. Ik ren om de haverklap weg, zelfs in vliegen zie ik een wesp. Ik ren als een maloot over het erf om in de stal te komen, of om naar huis te gaan. Even lekker buiten een sigaretje roken doe ik helemaal niet meer. Ik denk echt de hele tijd aan die beesten, en ik vind het nu echt niet leuk meer. Het moet toch niet zo zijn dat ik nooit meer van zomers kan gaan genieten
Ik ben nog nooit gestoken, ondanks dat ze op me gaan zitten en ik als een gek rond ga rennen. Dat zegt wel wat, denk ik... dat als ze op mij gaan zitten en ik rustig blijf staan, ze mij dan helemaal niet steken. Maar ik kan dat gewoon niet, doordat ik bang ben blijf ik maar rennen en mezelf opsluiten in de stallen. Wat valt hier nou in godsnaam aan te doen? blijven rennen? Ik weet het niet
wie heeft hier nog meer last van?
Ik durf ook helemaal niet naar zo'n therapie waar ze me een wesp in een bakje laten zien, ik ren echt gillend weg
Kom nu ook overdag niet buiten en zit gekluisterd aan me de sims spellen hahaha. Pas 's avonds na het eten ga ik naar me paard. Heb zometeen wel rijles, en ik eis dat de ramen dicht blijven
geen idee hoe ik dat verbeteren kan, dus ik blijf het volgen hier...
Lijkt inderdaad wel dat ze juist naar je toe komen ofzo..
maar ik in ieder geval niet..
).. Die uitdagingen verzon ik dan zelf of keek op de sims2 site
Ze waren niet bij mij weg te slaan, ik ben dus alleen maar banger geworden. Toen ik klein was heb ik ook een wesp geslagen, toen ging ik rennen en kwam hij inderdaad achter mij aan en stak me in me handpalm