hier ligt het internet van ziggo er al heel de dag uit. Eerst dacht ik dat het aan mijn pc lag heb dus heel Windows er opnieuw opgezet. Echter nog geen verbinding. De computer geeft aan dat hij geen DNS kan vinden.
Iemand hier nog meer lAst van of tips? De klNtrnservice is helaas niet open dus kan ook niet bellen.
FriesWytske
Geplaatst: 02-08-09 18:24
Hier in ZW-Friesland doet ie het gewoon.
Laatst bijgewerkt door FriesWytske op 02-08-09 18:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Jellie
Geplaatst: 02-08-09 18:25
Bij mij geeft t vandaag geen problemen (tot nog toe) maar heb vorige week heel veel geen internet en telefoon gehad. Dat niet zo maar voor 5 minuten maar gelijk voor een of meer uur.
0900-1884 is op zaterdag en zondag van 9.00 tot 22.00 bereikbaar dus je zou kunnen bellen. Wat is je postcode? Als je die geeft kan ik eventueel zien of er storing of onderhoud is.
Heb even gezocht op je postcode maar daarop krijgen we dat er geen storingen of werkzaamheden bekend zijn. Iig graag gedaan en hoop dat t snel weer werkt.
Hehe, eindelijk doet hij het weer sinds vannacht. Het valt alleen op dat hij ieder weekend er hier wel uit ligt.. Normaal gesproken maar voor een paar uur maar nu lag hij er gewoon echt 24 uur uit.
bij mij valt ziggo er ook steeds uit, heel vervelend! ik heb nu dus ook een draadje naar ma's pc die een andere soort internetverbinding heeft, dus als ik écht internet nodig heb kan ik haar pc aanzetten en dan heb ik internet. Maar makkelijk is dat niet