Pfff jongens...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Natje_Spirit

Pfff jongens...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 22:21

In December heb ik een een paar mensen moeten schminken in Zwarte Piet, ik kende ze allemaal behalve één iemand. Met die jongen heb ik onder het schminken wat zitten praten en voor ze vertrokken zei hij van we moeten eens iets gaan drinken. Natuurlijk zijn nr niet gevraagd en hij het mijne niet :+ ... Nadien ben ik het één en het ander te weten gekomen over hem en dat was niet allemaal positief.. Ondanks dat ik hem wel leuk von niet meer aan hem gedacht tot een paar weken geleden.

In september komt er een nieuwe keuken, mijn broer heeft de oude keuken al afgebroken en de tegels eraf geklopt, nu is die jongen (is een beetje een bouwvakker) samen met nog iemand die ik ken van vroeger de muren komen plakken. Toen ik gisteren na mijn werk terug thuis kwam waren ze net bezig met alles aan het opkuisen. Hij herkende me, vroeg hoe het was enzo, met z'n 3en hebben we een beetje zitten babbelen en lachen en toen heeft hij dus weer gevraagd of ik eens iets met hem wou gaan drinken. Ik heb erop geantwoord dat ik misschien ooit wel eens zou meegaan, nadien weer zitten lachen. Uiteindelijk zijn ze weggegaan, toen ik met mijn hond naar beneden ging riep mijn ma dat ik 2 pintjes moest meenemen naar beneden, beneden aangekomen stonden ze daar nog. Pintjes gegeven en ik ben naar buiten gegaan, hij is toen naar buiten gekomen en we hebben nog wat staan babbelen (oa heeft hij me nog eens uitgevraagd en toen ik zei dat ik nu geen tijd heb maar wel in oktober, zei hij van oke) en wat zitten spelen met mijn hond. Na 5 minuten riep zijn maat hem en is hij weer naar binnen gegaan, hij heeft wel nog geropen dat hij me ging bellen, mijn hond had na een paar minuten geen zin meer in spelen en daarna ben ik ook naar binnen gegaan. Binnen met zen allen nog wat zitten lachen en praten en toen ben ik naar boven gegaan.

Vandaag ben ik gaan beseffen dat hij nog steeds mijn nr niet heeft en ik zie hem mijn nr niet vragen aan mijn pa en van mijn broertje zal hij m'n nr waarschijnlijk niet krijgen dus heb ik zijn nr gepikt uit mijn pa zijn gsm en heb ik vanavond een smsje gestuurd "als je me wilt bellen heb je wel mijn nr nodig, al aan gedacht" waarop ik er eentje terug kreeg met "wie ben je" :+ , ik terug gestuurd, "wie denk je" enig reactie aan zijn kant was een "?" en toen heb ik maar mijn naam gezegt. Maar ik heb geen smsje meer terug gekregen en toen dacht ik ook van "amai, z'on kort geheugen" en iets later was het al van "pfff je moet me al niet meer bellen" :o . Vind ik nou eindelijk nog eens een jongen leuk dan is het dat :(

GRRRR waarom zenden ze altijd van die signalen uit en als je dan uiteindelijk toehapt hoor je niets meer van ze _-:(

Sorry als jullie er niets van snappen maar ik moest het gewoon van me af schrijven :+

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 22:27

Jongens.... nooit te begrijpen :+

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 22:30

Nee, echt verschrikkelijk 8)7 en zeker nu ik kwaad ben op hem maar ikzelf niet goed weet waarom :+ , ben ik nu kwaad omdat ik geen smsje heb terug gekregen (iets waar ik een hekel aan heb) of omdat het hem blijkbaar niet kan schelen...
Laatst bijgewerkt door Natje_Spirit op 01-08-09 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 22:32

Heel herkenbaar en ik heb helaas ook de oplossing niet.

Ze zeggen altijd dat mannen het waarderen als vrouwen ook eens het initiatief nemen. Nou, daar heb ik echt nog nooit wat van gemerkt... :D

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 22:33

LindyH schreef:
Heel herkenbaar en ik heb helaas ook de oplossing niet.

Ze zeggen altijd dat mannen het waarderen als vrouwen ook eens het initiatief nemen. Nou, daar heb ik echt nog nooit wat van gemerkt... :D

Nou ik ook niet _O- , ik zend dus nooit geen smsje meer naar iemand die mijn nr niet heeft :')

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 22:34

Hij heeft een vriendin, duidelijk.. :P Die was bij hem toen jij dat smsje verstuurde en hij kan dus niet gezellig terugsmsen. De volgende keer dat je hem ziet, doet ie gewoon weer gezellig. :j

Ik heb ervaring met dat soort praktijken. :')

Joyce_

Re: Pfff jongens...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 22:35

En verder nog een gouden tip: word lesbisch. :j

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 22:41

Myukii schreef:
Hij heeft een vriendin, duidelijk.. :P Die was bij hem toen jij dat smsje verstuurde en hij kan dus niet gezellig terugsmsen. De volgende keer dat je hem ziet, doet ie gewoon weer gezellig. :j

Ik heb ervaring met dat soort praktijken. :')

Doet me eraan denken, wat ik nog niet heb verteld, ik had gehoord dat hij zijn vriendin zwanger zou gemaakt hebben (een maand of 2 geleden, maar ben niet zeker of hij het wel is). Toen hij mij gisteren dus uit vroeg (de eerste keer, waar zijn vriend bij stond in onze keuken) zei ik hem ook van " is je vriendin niet zwanger..." waren ze allebei dus echt heel verbaasd en zei hij helemaal aan het lachen van "dan weet je meer dan ik" zijn vriend was dus ook de hele tijd aan het lachen daarmee :+ . Heb ze toen maar gezegt dat het ook een andere *zelfde naam als hij* ken en het dus ook die persoon kon zijn. Dat vond hij blijkbaar niet zo leuk :=

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 22:42

Myukii schreef:
En verder nog een gouden tip: word lesbisch. :j

:= heb ik ook al aan gedacht, geen mizerie meer met jongens maar meisjes zijn soms nog erger dan jongens _O- en ik zou die jongens toch echt wel missen :+ behalve die streken dan :D

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 22:44

Haha, ja, communicatie met meisjes is wel meer op hetzelfde niveau, maar eindigt inderdaad vaak in een drama. :') Bitchfights, dramaqueens.. Beter gewoon kluizenaar in een hutje op de hei worden. 8-)

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 22:45

Dan heb ik weer last van eenzaamheid :')

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 22:47

Laatst las ik al in een ander topic dat je "straight to the point" moet zijn bij mannen, anders snappen ze het niet :P

Misschien hier ook het geval?

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 22:47

Natje_Spirit schreef:

Zo af en toe een scharrel :P

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 22:50

Natje_Spirit schreef:

Dan doe je er een kudde schapen bij! Past prima op de hei! :P

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 22:52

Babsie_Flash schreef:
Laatst las ik al in een ander topic dat je "straight to the point" moet zijn bij mannen, anders snappen ze het niet :P

Misschien hier ook het geval?

Hij vroeg me meerdere keren mee uit, ik zei dat ik het nu te druk heb maar vanaf oktober wel weer kan en heb hem vandaag mij nr gemst. Wat valt er niet te snappen :=
M_EL_ISSA schreef:
Natje_Spirit schreef:

Zo af en toe een scharrel :P

Ja maar dat moet ik dan ook weer vinden, ze aan het hoofd brengen dat het maar voor 1x is en er ook nog lol aan beleven... Misschien kan ik dan beter z'on speeltje gaan halen := geen last mee en veel lol :D

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 22:53

Myukii schreef:
Natje_Spirit schreef:

Dan doe je er een kudde schapen bij! Past prima op de hei! :P

Ik ben een meisje, dat gaat dan ook weer niet :') bovendien stinken schapen vreselijk als ze nat zijn en met ons tropisch weertje hier aan de kust :=

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 22:55

Natje_Spirit schreef:
Misschien kan ik dan beter z'on speeltje gaan halen := geen last mee en veel lol :D

hoor je wel vaker _O-

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 23:09

Natje_Spirit schreef:
... en zeker nu ik kwaad ben op hem maar ikzelf niet goed weet waarom :+ , ben ik nu kwaad omdat ik geen smsje heb terug gekregen (iets waar ik een hekel aan heb) of omdat het hem blijkbaar niet kan schelen...

Het belangrijkste vind ik altijd dat ik me zelf snap, die anderen, of in dit geval jongens komt daarna wel.

Misschien ben je kwaad op hem omdat je kwaad op jezelf bent omdat je over je eigen grens bent gegaan? Je hebt iets vanjezelf gegeven en je krijgt de vragen 'wie ben je ' en '?' terug waaraan jij geen waarde kan toedelen.

Als hij een meisje zwanger heeft gemaakt heeft ie zat zorgen aan zn hoofd, daar wil jij toch niet midden tussen zitten?
Vergeet 'em, heeft ie eigenlijk wel verantwoordelijksgevoel?
Je bent hardstikke leuk, je hebt humor en dan komen er vanzelf anderen op je pad.
Dat hutje op de hei dat komt er niet eens van.

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 08:11

bedouin schreef:
Misschien ben je kwaad op hem omdat je kwaad op jezelf bent omdat je over je eigen grens bent gegaan? Je hebt iets vanjezelf gegeven en je krijgt de vragen 'wie ben je ' en '?' terug waaraan jij geen waarde kan toedelen.

hier zit ook wat in...

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-09 08:28

bedouin schreef:
Als hij een meisje zwanger heeft gemaakt heeft ie zat zorgen aan zn hoofd, daar wil jij toch niet midden tussen zitten?

Dat hebben zowel hij als zijn maat ontkent, wist ook niet zeker of hij het wel was... Er lopen hier nogal wat mensen rond met dezelfde naam en ondanks dat ik in een klein stadje woon is er wel een groot roddelcircuit :+ Moest ik ontdekken dat hij dat wel heeft gedaan, dan moet ik hem niet meer zien :n

Ik ben er denk ik achter waarom ik kwaad ben, ik ben kwaad op hem omdat hij niets meer kon zeggen dan "wie ben je" ondanks dat hij me meerdere keren me uit vroeg... en ik ben kwaad op mezelf omdat ik dus mijn nr heb gegeven ondanks dat ik hem niet zo goed ken :o

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 08:40

Natje_Spirit schreef:
Ik ben er denk ik achter waarom ik kwaad ben, ik ben kwaad op hem omdat hij niets meer kon zeggen dan "wie ben je" ondanks dat hij me meerdere keren me uit vroeg... en ik ben kwaad op mezelf omdat ik dus mijn nr heb gegeven ondanks dat ik hem niet zo goed ken :o

dat bedoel ik met "straight to the point" zijn. Voor jou is het duidelijk wie jij bent (jij legt de link), maar bij een vent gaat dat niet altijd even snel

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-09 20:58

Nou, hij mag voor mij nu echt stikken _-:( !
Ik zat vanavond op een terrasje met mijn pa en juist naast ons zaten oude vrienden van mijn pa en het gesprek komt dus op hem, blijkbaar wonen zij onder die jongen.... Wat blijkt, hij woont samen en volgens die dame is dat meisje zwanger (heeft ze ook gehoord, weet het ook niet 100% en dat meisje zou ook aan de drugs zitten), maar dat is ook nog niet alles. Hij heeft ook gelogen over het feit dat hij niet meer uitging, gisterochtend heeft hij het blijkbaar nogal bont gemaakt tijdens het uitgaan en de hele blok mocht het horen... Als ik hem nog eens zie (wat waarschijnlijk morgen is omdat er hier nog spullen liggen van hem van toen hij kwam plakken) mag hij het uitleggen en daarna verdwijnen. Moet zeggen ben wel benieuwd naar zijn uitleg en welke leugens hij nog meer zal zeggen.
Die verd*mse kl**tzak :(

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 21:04

Sjonge jonge zeg, ga je er zelf achteraan en dan krijg je dit :o
Lekker banketstaaf.. maar hij heeft dus gewoon een zwangere vriendin?

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 21:11

:= vreselijk irritand

maar ik leef met 1 simpel principe, als hij je echt leuk vind laat hij het wel merken!
Als ik uitga en een jongen mijn nummer geef, en de dag erna niks hoor, dan vond hij me dus toch niet zo leuk...

Oke soms hebben ze een zetje nodig.. maar als hij je ziet zitten merk je het wel! en als dat niet zo is...

He's just not that into you ;)

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 21:12

Ahh balen!
Maar aan de andere kant, je moet maar blij zijn dat jij je niet hebt ingelaten met zo'n randdebiel. :D