) weer verkopen.Zijn er mensen die dit hebben gedaan, of mensen in je nabije omgeving die dit hebben gedaan? ik ben heel benieuwd naar ervaringen en adviezen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) weer verkopen.
Ben nu 24, alleen, en idd een huis gekocht. Was 23 toen ik het huis kocht, maar wegens omstandigheden van oude eigenaren hebben we een lange levertijd van een paar maanden afgesproken, die nu dus eindelijk voorbij zijn. Krijg maandag de sleutel
In dat topic wat Zonnebloem aanhaalt kan ik zo nog een aantal mensen opnoemen die in hetzelfde schuitje zitten
Klets gezellig mee joh 

!!
. dat ik dat nooit kan opbrengen, want ja een meisje kan dat toch niet helemaal alleen
. Ik verdien overigens modaal. Ik zal ze allemaal eens laten zien wat allemaal wel en niet kan

Mijn vriend heeft ook net een huis gekocht (jaren 30 opknapper). Ik heb deels daarom ook voor nieuwbouw gekozen, omdat deze huizen gemiddeld sneller in waarde stijgen. Ik weet wat ik voor dit huis moet krijgen (ik krijg taxatiewaarde door de koopgarant), maar staar mij daar niet blind op. Naar mijn idee is het reëel om dit binnen 2.5jaar te krijgen. En sowieso kost je hypotheek(rente) ook een hoop! 
Abeltje77 schreef:Ik vind dat je daar geen periode aan kunt hangen. Vijf jaar is zo voorbij, en weet je zeker dat je tegen die tijd een woning hebt die voldoende opbrengt om je hypotheek min of meer te dekken?