Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik heb gewoon geen zin.
Iemand kan nog zo lief zijn, maar de spanning dan? Ik zou iig niet zonder kunnen.. 
Lia_ schreef:Goh, wat leuk voor je vriend om met zijn kop op internet te staan (foto in je profiel) met het bericht erbij dat z'n vriendin niet echt warm voor hem loopt![]()
Ware liefde anno 2009.......
, het is gewoon de seksuele aantrekkingskracht, de rest gaat allemaal prima.. Misschien kom ik er ook wel over heen, hij doet iedergeval al erg zijn best en het zou kunnen komen door een eerdere nare ervaring van mijn kant en dan zou sex counseling misschien ook wel helemaal niet zo gek zijn.
Lia_ schreef:http://www.youtube.com/watch?v=C7kHJR0xjCs
Bedenk je eens hoeveel er tegenwoordig gegoogeld wordt, ook door de afdeling P&O van het bedrijf waar jij of je vriend straks solliciteert.
En wat te denken van zijn vrienden/kennissen/familie...
Ik vind je wel heel erg naïef met wat je hier zomaar neerzet, dit is gewoon voor de hele wereld leesbaar en kopieerbaar.
)? Of probeer eens zelf het initiatief te nemen, bij mij werkt dat enorm op mijn libido.. Andere locaties kunnen ook altijd goed werken, zoals hieronder al gezegd, ga eens een weekendje met hem met de tent kamperen oid.