Geen aantrekkingskracht vriend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Apoc

Geen aantrekkingskracht vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 15:26

Misschien een beetje een raar onderwerp, maar ik zit er al een aantal weken mee.

Ik heb een super lieve vriend. Ik hou echt ontzettend veel van hem, hij gaat voor mij door het vuur, houdt super veel van paarden en is gewoon een topvent. Het enige probleem is dat ik eigenlijk geen s*xuele aantrekkingskracht tot hem heb. Ik heb dit met een ex van mij ook gehad, maar met mijn vorige vriend juist weer totaal niet. Ik vind dit zelf erg vervelend en nou vraag ik mij af ben ik hier de enige of hebben meerdere dit??

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 15:28

Dat had ik ook met mn ex. Ik was helemaal gek op hem, nog nooit zo gek op een jongen geweest. Maar ik voelde me niet seksueel aangetrokken tot hem. maar die was ook zwaar dramatisch in bed :=
Is het verder in bed wel allemaal prima? Zou je liever dingen anders zien? Voel je je in bed wel prettig bij hem?
Lastige kwestie.. :(:)

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 15:29

Pff ja dat is vervelend he. Heb het met mn ex ook lang gehad, vooral op het laatst. Toen was ons hoogtepunt -letterlijk en figuurlijk- kamperen met een tentje. Verandering van spijs doet eten he... Nu heb ik het gevoel dat hoe vaker je het doet, hoe meer zin je de volgende keer weer hebt. Zal uiteraard wel een optimum in zitten. Maar een ding is zeker: Rust roest!
Succes/sterkte, dit is echt niet leuk he...

muiltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 15:34

Tja dat is erg vervelend. Maar je moet voor jezelf nagaan wat is voor jou het belangrijkste of wat zijn de belangrijke dingen in een relatie voor jou. Wat zorgt ervoor dat jullie in moeilijke tijden bij elkaar kunnen blijven? Zelf vind ik sex behoorlijk belangrijk anders zou ik net zo goed met min beste vriend samen kunnen wonen. Heeft hi ook niet zoveel behoefte? Wat vind je niet prettig, zijn smaak geur boxer lichaam? Want aan veel dingen kun je natuurlijk wel iets doen om het aantrekkerlijker te maken... Lekker geurtje, sportschool abbonnement, mooie boxer, praten over hoe jullie sex hebben...
Laatst bijgewerkt door muiltje op 01-08-09 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 15:34

Ik voel me zeker wel seksueel aangetrokken tot mijn vriend. Echter doen wij het niet vaak, (door mij eigenlijk) en daar baalt mijn vriend wel van.

Edit: onze seks is wel gewoon super áls we seks hebben. :o Ik heb gewoon geen zin. :\
Laatst bijgewerkt door Somebitch op 01-08-09 15:36, in het totaal 1 keer bewerkt

muiltje

Re: Geen aantrekkingskracht vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 15:35

Dus de kwaliteit van desex is dus niet goed? Of begrijp ik je niet goed?

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 15:40

Ja opzich gaat het wel goed in bed. Het enige is dat ik altijd pijn heb in het begin, maar dat is altijd zo geweest, ook bij mijn vorige ex, met wie ik het wel bijna elke dag deed.

Ik heb het met hem er al overgehad, waardoor ik hem natuurlijk pijn heb gedaan. Ik voel me nu helemaal klote, maar ja ik wilde ook gewoon eerlijk tegenover hem zijn. Hij was al bezig met hard trainen aan zijn lichaam, hij draagt mooie boxers, dus daar ligt het niet aan.

Ik weet het gewoon echt niet.

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 18:04

Imo is die aantrekkingskracht wel nodig voor een goede relatie. :) Iemand kan nog zo lief zijn, maar de spanning dan? Ik zou iig niet zonder kunnen..

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 19:13

Aantrekkingskracht is inderdaad wel nodig..
Dus ik zou het even afwachten & anders misschien gewoon vrienden blijven?
Hoelang zijn jullie al samen?

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 19:22

Denk als de sex niet zo is als je het al eens doet dat de relatie niet lang stand blijft houden
ben je meschien niet meer van de vrouwen kwa spanning... Dat heb ik namelijk meer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 19:51

Goh, wat leuk voor je vriend om met zijn kop op internet te staan (foto in je profiel) met het bericht erbij dat z'n vriendin niet echt warm voor hem loopt }:0
Ware liefde anno 2009.......

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 19:59

Lia_ schreef:
Goh, wat leuk voor je vriend om met zijn kop op internet te staan (foto in je profiel) met het bericht erbij dat z'n vriendin niet echt warm voor hem loopt }:0
Ware liefde anno 2009.......

Misschien wat cru geschreven maar dat flitste ook meteen door mijn hoofd toen ik je post las...

Ook al heb je er waarschijnlijk totaal niet bij nagedacht, ik vind het not done om dit soort privedingen op het internet te gooien :n

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 20:03

We zijn een jaar samen, maar om hem daar voor te verlaten, kan ik denk ik ook niet. We hebben gewoon wel een super band.

@Lia, aardige opmerking... Voor jou informatie hij weet hiervan, hij zit namelijk zelf ook op bokt.. Ware liefde is er samen over praten en proberen een oplossing te zoeken ;)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 20:05

Ik zie haar vriend niet in der profiel }:0
ben je niet eigenlijk gay? Dat je daarom niet echt iets sexueels voelt

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 20:08

haha mijn vriend staat ook niet super duidelijk in mijn profiel, maar hij staat er wel in, maar dat maakt in deze situatie niets uit..

Gay, nee dat niet, bi curious, maar verliefd worden op een vrouw, nope. Zoals je kunt lezen ging het met mijn laatste vriend wel echt super..

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 20:10

lastige situatie, persoonlijk zou ik als ik zelf een jongen helemaal geweldig vind en het er goed mee kan vinden maar geen seksuele aantrekking mee heb zien als een hele goede vriend, en niet als partner. heel simpel zie ik het zo dat je partner (bij mij iig) een hele goede vriend is waar je ook seks mee hebt, waar je je tot aangetrokken voelt. en is het zo dat je allen goed met hem kan op schieten dan ben je in mijn ogen hele goede vrienden. je kunt dan wel een relatie hebben maar dat is dan gewoon op een andere manier denk ik.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 20:12

Ik denk dat je het dan beter uit kan maken want als de sex niet goed is dan gaat het 9 vd 10 keer uiteindelijk helemaal over ..
of je moet sex counseling aanvragen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 20:17

http://www.youtube.com/watch?v=C7kHJR0xjCs
Bedenk je eens hoeveel er tegenwoordig gegoogeld wordt, ook door de afdeling P&O van het bedrijf waar jij of je vriend straks solliciteert.
En wat te denken van zijn vrienden/kennissen/familie...
Ik vind je wel heel erg naïef met wat je hier zomaar neerzet, dit is gewoon voor de hele wereld leesbaar en kopieerbaar.

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 20:18

haha sex counseling.. Btw er staat nergens in mijn uitleg dat de sex niet goed is ;), het is gewoon de seksuele aantrekkingskracht, de rest gaat allemaal prima.. Misschien kom ik er ook wel over heen, hij doet iedergeval al erg zijn best en het zou kunnen komen door een eerdere nare ervaring van mijn kant en dan zou sex counseling misschien ook wel helemaal niet zo gek zijn.

Als ik echt het gevoel had van een goede vriend zou ik het bed nooit op die manier met hem delen. Mijn beste vriend is namelijk ook mannelijk, maar daar kruip ik niet tegen aan als ik bij hem slaap ;)

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 20:21

Lia_ schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=C7kHJR0xjCs
Bedenk je eens hoeveel er tegenwoordig gegoogeld wordt, ook door de afdeling P&O van het bedrijf waar jij of je vriend straks solliciteert.
En wat te denken van zijn vrienden/kennissen/familie...
Ik vind je wel heel erg naïef met wat je hier zomaar neerzet, dit is gewoon voor de hele wereld leesbaar en kopieerbaar.

1. Je zou hem niet eens herkennen als je hem nu tegen zou komen en als hij er zelf mee instemt??

2. Kan je mijn of zijn echte naam hier ergens uit op maken??

3. Is het jou probleem wat ik op het internet zet??? Prima hoor als er naakt foto's op zouden staan, wachtwoorden, etc dan zou ik inderdaad instemmen met wat je zegt. Ik schaam mij nou eenmaal niet zo snel voor dit soort onderwerpen.

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 20:27

Als jullie nu vrijen, hoe start dat dan?
Ik had dat met momenten ook heel sterk met mijn (nu ex)vriend, hetgeen bij ons heel veel te maken had met 'gewoonte'. Met mijn ex-en ben ik nooit echt heel lang samen geweest, dus daar is die spanning er niet afgegaan. Maar met de laatste ben ik drie jaar samen geweest, en het wordt soms te 'gewoon'. Je kruipt bij elkaar in bed, hij doet heel eventjes wat moeite om je opgewonden te krijgen, terwijl je in jezelf gewoon denkt "man, ik heb hier gééén zin in".
Wat bij ons helpte? Spanning: verandering van kost doet eten, en dat wilt natuurlijk niet zeggen dat je je vriend moet inruilen, maar s*eks moet anders, spannender, onverwachter worden. Meer initiatief op een moment waarop je anders nooit aan s*eks zou denken (tijdens het koken ofzo :+ )? Of probeer eens zelf het initiatief te nemen, bij mij werkt dat enorm op mijn libido.. Andere locaties kunnen ook altijd goed werken, zoals hieronder al gezegd, ga eens een weekendje met hem met de tent kamperen oid.

Ga ook eens na wat er dan anders is tussen jou vriend en je vorige partner, hoe komt het dat je bij hem wel meer zin had? Wat deed hij dan net anders?

Verder ga ik mee in de uitspraak: "hoe vaker je het doet, hoe meer zin je erin krijgt", die klopt echt als een bus...

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 20:30

@ tantejeuh, kijk hier heb ik weer even wat aan haha, thanks, idd wat je zegt, het zou 'te gewoon' kunnen zijn. Dit kunnen we zeker proberen.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 20:33

hahah tijdens het koken :P
wel goede tips hoor tantjeuh

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 20:39

Dan wel het gas even uitzetten.
Maar het is wel zo hoe vaker je het doet hoe vaker je er zin in gaat hebben.

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 20:41

haha idd, ik zie het al voor me dat alles aanbrandt.
Nou, we gaan er gewoon voor, dan kunnen we daarna altijd nog beslissen of het beter is om vrienden te zijn.