wat moet ik met die jongen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovefenny

wat moet ik met die jongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 13:11

hoi
op mijn werk heb ik een hele leuke jongen ontmoet, hij is 18 jaar en toen ik hem voor het eerst zag kreeg ik een heel apart gevoel bij hem. alsof het direct helemaal klikte ofzo. na een paar keer met hem gepraat te hebben, merkte ik dat ik hem echt heel leuk begon te vinden. niet dat ik direct helemaal verliefd ben ofzo, dat zou wel erg snel zijn, maar ik word gewoon echt blij als ik hem zie en heb steeds meer zin om naar m'n werk te gaan. via hyves zijn we de hele tijd aan het krabbelen, heel gezellig, maar ik weet gewoon echt wat ik nou verder moet. ik ken hem nog maar een paar dagen, maar ik zie het steeds al helemaal voor me hoe leuk het zou kunnen zijn als we beter bevriend zouden worden en misschien wel meer. ik weet niet hoe ik hem beter kan leren kennen, omdat we dus alleen af en toe even kletsen en elkaar zien op het werk. ook weet ik niet of hij ook een gevoel heeft van: goh, ik hoop dat dit echt een goede vriendschap word, of dat hij gewoon alleen maar aardig doet, omdat het gewoon een leuke jongen is. op z'n hyves heeft hij een gedichtje staan, wat hij niet zelf gemaakt heeft. maar dat gaat over liefde enzo. het lijkt mij een persoonlijk gedichtje, maar ik weet wel zeker dat het niet over mij kan gaan omdat we elkaar nog maar zo oppervlakkig kennen. ik wil gewoon weten wat hij van mij vindt, want ik wil hem niet steeds leuker gaan vinden, terwijl hij misschien wel iemand anders leuk vindt.
sorry voor dit lange onoverzichtelijke verhaal, maar ik heb een gevoel bij hem dat ik nog nooit eerder heb gehad, en ik wil niet steeds zo onzeker hoeven te zijn. hebben jullie tips of misschien hetzelfde meegemaakt? laat dan even een berichtje achter.
xxx

Wietsje92

Re: wat moet ik met die jongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 15:18

Nou je kan toch vragen of tie zin heeft om een keertje met je uit te gaan ofzo? Dan kan je altijd zien wat t wordt.

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 15:22

"Hoi, zullen we vanavond gezellig wat gaan drinken?" Klaar :D

Wietsje92

Re: wat moet ik met die jongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 17:33

En, heb je m al mee uit gevraagd?