Gaypride

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Apoc

Gaypride

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 11:01

Heey mensen,

Ik was benieuwd wie er nog meer naar de Gaypride gaan???
Ik woon aan een gracht in Amsterdam (helaas komen ze dit jaar niet hier langs), maar ik werd wel gewekt rond 9 uur door de harde muziek, want ze komen hier wel allemaal langs om te verzamelen op het IJ.

Tja, wat kan ik nog meer zeggen, ik vind het gewoon geweldig haha...

pinuts

Re: Gaypride

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 11:07

tof dat je aan de gracht woont zeg! Ik zou er best een keer heen willen, maar veel mensen kijken me raar aan als ik zeg: wil je mee naar de gypride? Haha, misschien volgend jaar.

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 11:44

Ja, dat is idd wel tof. Tja, waarom mensen dat dan raar vinden :P, ik zou anders zeggen kom volgend jaar gewoon gezellig hier heen

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 12:03

Ik wil er al nog eens heen, lijkt me wel eens leuk mee te maken. :j

Davinia_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 12:04

Ik wil er ook zo graag een keer heen, maar ook hier kijkt iedereen mij raar aan als ik dat zeg!

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 12:09

Ik ben in Amersfoort geweest :D
Gordon ging optreden en het was echt superleuk! Ik sta ook 2x in de krant, kan het alleen niet inscannen want de scanner is kapot. Als er nog foto's komen op i-net zal ik ze wel plaatsen.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 21:02

Ik neem me ieder jaar voor om erheen te gaan :)) Volgend jaar écht haha

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 21:07

ik vind het geweldig dat vooral amsterdam zo vrij is naar homosexuelen
maar ik vind wel dat het allemaal teveel in de schijnwerpers word gezet
als ik een feestje bouw en mijn topje uitrek en wat foos met mijn vriend dan heb krijg ik een bon, en hun mogen het wel

tja misschien een wat overtrokken reactie volgens sommige,maar ik ben een geboren nuchtere amsterdammer en vind het elk jaar weer net ff TE worden....iets minder mag ook wel...

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 21:09

Haha ben er 2 jaar terug geweest. Ge-wel-dig.
Zie ze het hier in het hoge noorden niet zo snel doen :o

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 21:10

ik kom er net van terug!
Helaas niets van de grachtentocht gezien maar wel erg extreme en leuke mensen bekeken!

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 21:13

ik vidn het tien keer niks.
dat overdreven gedoe.
echt ik wil ze best accepteren, maar hoe meer ik naar de pride kijk, hoe meer de moed me in de schoenen zakt.
ze willen worden geacepteerd in de maatschappij, maaar denk dat ze dat zo niet gaat lukken. over het algemeen hoor ik veel negatieve reacties over de gaypride.

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 21:19

Was er even vanmiddag, ontzettend gezellig, leuke boten en een leuk feest.

Ik hoorde dat er vorig jaar en daarvoor veel klachten waren over "te-bloot" daar is duidelijk rekening mee gehouden, was totaal niet bloot, en niet ordinair (niet waar ik stond tenminste, en begin van de gaypride, weet niet hoe het is afgelopen)

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 21:20

gekvanfleur schreef:
dat overdreven gedoe.
echt ik wil ze best accepteren, maar hoe meer ik naar de pride kijk, hoe meer de moed me in de schoenen zakt.
ze willen worden geacepteerd in de maatschappij, maaar denk dat ze dat zo niet gaat lukken. over het algemeen hoor ik veel negatieve reacties over de gaypride.

Tsja ik denk juist weer het tegenovergestelde.
Laat deze mensen toch lekker dansen op een bootje, als zij daar vrolijk van worden moeten ze dat vooral doen. Ik vond het feest er omheen gewoon erg gezellig en moet eerlijk bekennen heb een paar hele knappe homo's gezien. Jammer dat ze niet hetero waren :o

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 21:27

KiMmK schreef:
gekvanfleur schreef:
dat overdreven gedoe.

Laat deze mensen toch lekker dansen op een bootje, als zij daar vrolijk van worden moeten ze dat vooral doen. Ik vond het feest er omheen gewoon erg gezellig en moet eerlijk bekennen heb een paar hele knappe homo's gezien. Jammer dat ze niet hetero waren :o

Knappe mannen zijn zó vaak homo _O- Heel gemeen, ik zit altijd nagelbijtend tv te kijken als er 'schokkend nieuws' is over bvb Orlando of Wentworth :))

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 21:34

KiMmK schreef:
gekvanfleur schreef:
dat overdreven gedoe.

Goed........waarom geen hetero feestje dan :?
volledige acceptatie inclusief de mogelijkheid tot trouwen vond ik eigenlijk al goed genoeg
waarom moeten bepaalde dingen weer zo `' overdone`'

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 21:37

dit jaar niet voorheen wel mijn ooms hebben altijd de organisatie gedaan! erg leuk en gezellig en altijd lachen met de mensen op de boten :)

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 22:09

haha ja het is gewoon zo leuk. lekker feesten en dan die trouwboot, geweldig toch :P

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 11:06

ikdoemaarwat: Dat kan toch ook? Maar blijkbaar hebben hetero's er minder behoefte aan of hebben het de lef niet voor. Toch gaan er genoeg hetero's heen. Ach ik maak me er niet druk om. Als deze mensen het leuk vinden om op een bootje te dansen prima toch :) Ik vind het wel leuk hoor een keer iets anders.

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 11:59

Leven en laten leven... :)ddd

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 12:03

Ik vind het wel leuk om te zien op tv enzo, zou er ook best een keer heen willen!
Maar ik wist dus niet dat het gisteren was :P

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 12:07

ikdoemaarwat schreef:
volledige acceptatie inclusief de mogelijkheid tot trouwen vond ik eigenlijk al goed genoeg
waarom moeten bepaalde dingen weer zo `' overdone`'

Waarom niet? Mogen alleen hetero's dingen overdone doen en homo's niet?? Er moet nog wat gewerkt worden aan die volledige acceptatie als ik jouw zo hoor...

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 12:09

Gister was voor mij de 1e keer dat ik er ben geweest, en dat terwijl ik heel dichtbij woon.
Dit jaar was mijn 5 jarige dochter bij haar vader (vind zulke dingen niet echt geschikt voor kinder ogen)en kon ik dus eindelijk die feestende massa bekijken.
Een goede vriend woont op de Prinsengracht en bij hem in huis hebben we dus ook alles zonder duwen en trekken kunnen bekijken.
Ik moet zeggen: er hangt echt een hele gezellige sfeer rond en op de grachten en je kijkt je ogen uit aan alle bont gekleurde creaties,zelfs Derek Ogilvie leek zich kostelijk te vermaken in de botentocht.Ik heb in ieder geval een top dag gehad en vond het zelfs nog iets gezelliger als koninginnendag in amsterdam.

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 17:57

Ik wil erg graag eens heen, had er alleen gister geen tijd voor. Volgend jaar een nieuwe kans :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 18:08

ikdoemaarwat schreef:

Wat te denken van carnaval? :+
Als het dan over 'extreem' en 'overdreven' en gek doen gaat, verschilt dat niet zo veel van Gay Pride. ;)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 18:11

klomp schreef:
Leven en laten leven... :)ddd

doe ik toch ook :?

ik als geboren amsterdammer accepteer elke homo en homohuwelijken

maar ik mag toch wel een mening geven dat ik het te overdone vind...
en elk jaar word het gekker ook