Waarom is het zo moeilijk..??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Renee

Waarom is het zo moeilijk..??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-09 20:44

Hoi iederen,

Ik heb het afgelopen week uitgemaakt met mijn vriend, ik had hier meerdere redenen voor (o.a. dat hij nooit antwoorde of een lief smsje stuurde of uberhaupt een teken van leven gaf en ook zijn alchol gebruik zat me dwars wat hij overigens ook wist, ook had hij de vervelende neiging om afspraken niet na te komen..). Maar wat ik ook dacht is dat ik niet meer van hem hield, dat de kalverliefde voor bij was zeg maar.. Maar nu ik hem niet meer om me heen heb en hij zo kwaad is omdat hij zoveel van mij hield, twijfel ik want nu voel ik wel degelijk dat ik iets voor hem voelde. Maar telkens als ik hem zoende was het voor mij een lege zoen, maar telkens als ik hem zag voelde ik toch die vlinders weer opkomen.

Wat ook mee speelt is dat hij niet de gene was die ik op die eerste date had ontmoet, tuurlijk probeer je extra galant te zijn om die eerste date maar hij is zo anders in het echt :=

Ik weet het even niet meer! Het valt allemaal veel zwaarder dan ik ooit had kunnen verwachten..

Liselot

Re: Waarom is het zo moeilijk..??

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:47

natuurlijk is dat zwaar, is ook niet zo gek. mensen verwachten altijd dat degene die een punt achter de relatie zet nergens mee zit, maar niets is minder waar!

het heeft gewoon even tijd nodig, je bent weer op jezelf aangewezen en dat is wennen. komt echt allemaal wel goed!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:03

Ik ben het eens met LiSSy, het heeft tijd nodig :) Maar mag ik vragen hoe je je voelde toen je het hebt uitgemaakt? Opgelucht bijvoorbeeld? :)

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-09 21:05

Tallie_Ho schreef:
Ik ben het eens met LiSSy, het heeft tijd nodig :) Maar mag ik vragen hoe je je voelde toen je het hebt uitgemaakt? Opgelucht bijvoorbeeld? :)

Niet zo zeer opgelucht maar ook niet alsof ik me hart brak, ik was namelijk heel boos omdat ik maar geen antwoord op mijn sms'jes kreeg en ook niet op e-mail of hyves. Ik weet eigenlijk niet, ik voelde mee iig heel leeg zeg maar..

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:07

nou, als je hart er niet van brak, zit het niet zo diep als je zou willen :)

Ik heb het ook ooit eens uitgemaakt met een jongen omdat hij mij gewoon vergat.. Ergens moet je een streep trekken hoor ;)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:09

Die van mij stuurt ook niet altijd terug
echt zwaar vervelend dat geeft je toch het gevoel dat een jongen niet helemaal voor je gaat

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-09 21:11

DaanxBien schreef:
Die van mij stuurt ook niet altijd terug
echt zwaar vervelend dat geeft je toch het gevoel dat een jongen niet helemaal voor je gaat

Zeker :j maar soms kwam ook drank voor mij (weet je wel eerst even mijn biertje opdrinken daarna ben jij weer aan de beurt)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:11

Die van mij stuurt ook niet altijd terug, maar om het daar nou meteen om uit te maken? :? Over dat soort dingen praat je en dan kom je er samen wel uit. Vergeet vooral niet dat mannen niet zo van het smsen zijn.. :)

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-09 21:14

Relaxed schreef:
Die van mij stuurt ook niet altijd terug, maar om het daar nou meteen om uit te maken? :? Over dat soort dingen praat je en dan kom je er samen wel uit. Vergeet vooral niet dat mannen niet zo van het smsen zijn.. :)

Maar heeft die van jou ook wel is 2 weken niets laten horen, waardoor jij vervolgens een mail krijgt van een van zijn vrienden (en huisgenoot) dat ze geen idee hebben waar hij is, hij nam ook zijn telefoon niet op. Of reageerde op mail o.i.d. en vervolgens niemand wist waar hij uithing? Maar ik heb toch ook nooit gezegt dat dat het enigste is :=

__Carmen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:14

Relaxed schreef:

Niet meteen terug smsen is wel heel wat anders dan nooit antwoorden op sms, email, hyves etc ;)
TS; ergens moet je inderdaad een grens trekken en voor jezelf kiezen, je verdient een jongen die wel 200% voor je gaat!

linneketeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:14

Het moet niet gekker worden, maar ik heb het uitgemaakt om precies dezelde redenen! Ik kan er zo boos om worden, maar toch kan ik ook weer niet zonder hem.

Ik kan me helemaal inleven hoe het voelt, ik voel me precies hetzelfde.
Laatst bijgewerkt door linneketeut op 31-07-09 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-09 21:15

maar dan heb ik wel het idee dat ik me aanstel en dat ik het om iets kleins uit heb gemaakt :=

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-09 21:16

linneketeut schreef:
Het moet niet gekker worden, maar ik heb het uitgemaakt om precies dezelde redenen! Ik kan er zo boos om worden, maar toch kan ik ook weer niet zonder hem.

Een lotgenootje.. maar hoelang is dat al geleden?

__Carmen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:16

houvanponies schreef:
maar dan heb ik wel het idee dat ik me aanstel en dat ik het om iets kleins uit heb gemaakt :=

als hij soms een tijd lang niks van zich liet horen? en alcohol gebruik blijkbaar nogal belangrijk vond? dat zijn geen kleine dingen hoor :n

linneketeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:18

houvanponies schreef:
linneketeut schreef:

Een lotgenootje.. maar hoelang is dat al geleden?

Dinsdag was ik het helemaal zat, heb het uitgemaakt, maar heb ook maar weer gelijk toegegeven dat ik daar óok niet mee kon leven. Pfff nu weet ik echt niet meer wat ik er mee aan moet want wil met hem praten maar hij zegt heel de tij dat hij wel terugbelt mar dat doet hij dus niet. En langskomen zit er ook niet in ook al zegt hij ook dat hij datwel doet, uiteindelijk komt er weer niets van terecht.

__Carmen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:21

Citaat:
Dinsdag was ik het helemaal zat, heb het uitgemaakt, maar heb ook maar weer gelijk toegegeven dat ik daar óok niet mee kon leven. Pfff nu weet ik echt niet meer wat ik er mee aan moet want wil met hem praten maar hij zegt heel de tij dat hij wel terugbelt mar dat doet hij dus niet. En langskomen zit er ook niet in ook al zegt hij ook dat hij datwel doet, uiteindelijk komt er weer niets van terecht.

Hij belooft te bellen en doet het niet? Hij belooft langs te komen en doet het niet? Snel vergeten en verdergaan met je leven! (ik weet, het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar hij is je niet waard :n)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:24

Ik heb het toen meegemaakt dat hij in eerste instantie 2 dagen nergens op reageerde, oke, druk, dat kan.. Iets van gezegd, zou beter gaan.. Toen werden het 4 dagen dat ik niks hoorde.. Weer wat van gezegd, dat ging even goed.. Toen werden het 8 dagen.. En toen was ik het zat!! Ook al brak mijn hart ( ik was echt heel erg verliefd ) ik ben er mee gestopt, dat schoot gewoon echt niet op.. :n

linneketeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:25

Langkomen belooft hij niet, dat probeert hij. Maar hij werkt dag en nacht dus ik weet ook wel dat dat niet gaat maar ik vraag me af waarom hij dan uberhaupt zeg dat hij probeert langs te komen als hij toch allang weet da het niet lukt..

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-09 21:28

Mijn ex die werkte ameram en was eigenlijk altijd thuis := hij zat altijd te computeren zelfs als ik er was dan gaat hij heel gezellig twee uur achter de computer (en ondertussen denk ik en dit had een spannend avondje moeten worden) nou ik ondertussen in slaapgevallen := verolgens was hij klaar ging hij tv kijken (ik ook wakker dus :P ) dan word de tv saai en dan word ik ineens heel intresant

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:41

__Carmen__ schreef:
Relaxed schreef:

Niet meteen terug smsen is wel heel wat anders dan nooit antwoorden op sms, email, hyves etc ;)
TS; ergens moet je inderdaad een grens trekken en voor jezelf kiezen, je verdient een jongen die wel 200% voor je gaat!

Mijn vriend reageert ook vaak helemaal niet (waar zeg ik dat trouwens over meteen terug smsen? :? ) Ik moet er vaak nog weer op terugkomen dat ik iets had gesmst en er dan alsnog naar vragen.. En ja daar zeg ik af en toe ook wat van, want leuk is anders.. Maar als dat het enige is.. :n Nee, daar ga ik het niet om uitmaken. Als we bij elkaar zijn is het helemaal super en verder merk ik aan alles dat ie 300% voor mij gaat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:43

houvanponies schreef:
Relaxed schreef:

Maar heeft die van jou ook wel is 2 weken niets laten horen, waardoor jij vervolgens een mail krijgt van een van zijn vrienden (en huisgenoot) dat ze geen idee hebben waar hij is, hij nam ook zijn telefoon niet op. Of reageerde op mail o.i.d. en vervolgens niemand wist waar hij uithing? Maar ik heb toch ook nooit gezegt dat dat het enigste is :=

2 weken op niemand reageren das niet normaal mee, maar dan ligt het iig niet aan jou :P En nee, dat is idd niet het enige wat je opnoemt, maar wat jij opnoemt zijn nu eenmaal van die echte mannendingen.. Ik zou er niet zo zwaar aan tillen iig.. :)

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-09 21:46

Ik heb verder geen moeite met zijn mannelijke trekjes, maar waarom moet hij het net overdrijven :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:49

houvanponies schreef:
Ik heb verder geen moeite met zijn mannelijke trekjes, maar waarom moet hij het net overdrijven :=

Waarschijnlijk weet ie nog niet zo goed wat vrouwen verwachten ;) Ik hoor van mijn vriend namelijk wel eens dat hij het bij zijn 1e ex ook allemaal heel moeilijk vond, hij snapte niks van wat ze nou steeds wou :P Gelukkig voor mij was zij heel moeilijk, bezitterig en jaloers en ik totaal niet, dus nu is het voor hem een eitje.. Behalve het smsen dan :+

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-09 21:51

Ik ben ook niet moelijk en eis ook niet veel van hem maar toch vind ik het niet leuk om te horen dat hij al 3 weken niet gesingaleert is :=

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:54

Ik zou jezelf de vraag stellen of je gelukkig werd van je relatie; zo nee, dan heb je er goed aan gedaan :) Logisch dat je hem mist want het is altijd raar als je opeens weer alleen bent. Maar dat gaat weer over :)