Net een half uurtje geleden ging ik (19 jaar) boodschappen doen met zusjelief (15 jaar).
Voor de 'familie-avond vanavond'. We hadden een kistje Grolsch.. en lopen naar de kassa en dat domme wief zegt meteen: Jullie beide ID-kaarten, NU!
Waarop ik al zoiets had van: Ehum...Pardon?
Ik laat keurig mijn id kaart zien maar mijn zusje had hem niet bij zich. Dus ze zegt dat ik het niet mag kopen.
Ik ben 19 jaar dus ik ben wettelijk gemachtigd om bier te kopen, maar omdat mijn zusje erbij was mocht het dus niet..
Ik overhandig het geld, ik koop het bier. Ik ben verd*mme al 3 jaar legaal bier-koper.
Ik kan me hier echt druk om maken, mag de Digros mij het kistje bier 'ontzeggen'?
Grrr, mocht ik weer een omweg maken, bij de Gal&Gal waar ik het wel weer gewoon meekreeg?
Deze man zei ook dat de Digros mij het bier gewoon mee had moeten geven.
Pfff, wie heeft duidelijkheid voor mij?

Bedrijfsleider erbij. Tuurlijk is controle goed, maar oud genoeg is oud genoeg, toch? Bedoel, volgende keer neemt iemand z'n zoontje van 6 mee en krijgt 'ie ook geen bier mee ofzo? TS is toch gewoon meerderjarig? Hele vreemde gang van zaken en balen TS dat jij nu naar een andere winkel moet om toch je inkopen compleet te maken.
. slaat ook nergens meer op die betutteling.