UPC en rekeningen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

UPC en rekeningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-09 16:44

ik krijg normaal altijd rond de 18e een rekening van UPC..en heet word ook meestal rond de 18e afgeschreven.. ik heb hem tot nu toe nog niet gekregen en zag dat ze vandaag weer eens een belachelijk hoog bedrag hebben afgeschreven :(

zijn er meer mensen die hun rekening nog niet hebben gehad?
ik word namelijk zon onderhand schijtziek van die lui! er is nog geen 1 rekening geweest die klopte! :(
en ze zouden het abonnement goedkoper voor me maken door dingen te wijzigen maar uiteindelijk is het veel duurder geworden

Musjes

Re: UPC en rekeningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 16:51

Misschien een idee om je automatische incasso in te trekken? UPC is 1 van de bedrijven die ik dus geen machting geef.

Ik heb nu geen problemen meer met ze *klopt af* Maar ik weet heel goed hoe vervelend het is als ze rekeningen sturen die niet kloppen.

Ben ooit afgesloten geweest om dat ik de centen omgedraaid had. dus ipv 82 cnt had ik 28 cnt in gevuld. De meneer die me te woord stond vond het ook een beetje raar dat ik daarom afgesloten was. Maar voordat het uiteindelijk allemaal opgelost was .....

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:32

Zullen we ruilen van provider :D

Want wij willen maar wat graag UPC weer terug als provider vonden het erg goede service en ook goed ontvangst enzo.
Maar omdat we verhuisd zijn en UPC nog niet met zijn bereik/ontvangst hier waar we naartoe zijn verhuisd zitten moesten we ons abbonnement opzeggen en zitten we nu bij KPN...Oke met KPN hebben we ook geen problemen maar UPC vonden we wel degelijk beterder.