Waar is m'n zomergevoel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GummyBear

Waar is m'n zomergevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-09 09:52

Hee Bokkers,

Ja, de titel zegt het al; ik ben mijn zomergevoel kwijt. Als iemand 't ergens gevonden heeft, graag even melden. :D

Nee, ff serieus. Ik ben écht mijn zomergevoel kwijt. Ik merk dat ik tijdens het shoppen meer naar de nieuwe winterkleding kijk, heb m'n eerste paar nieuwe laarzen alweer gekocht. Ook zit ik al plannen voor aankomende winter te maken. Dat gevoel wat ik eerst had (kriebels in m'n buik als ik op m'n scooter met zonnetje en korte mouwen over de dijk cross / als ik in de zon een lekkere buitenrit met m'n pony maak / als ik met vriendinnen in de eerse zonnenstraaltjes lig te zonnen aan de Lek / etc... je kent 't wel) is gewoon weg. Misschien komt het ook omdat ik niet meer op vakantie ga deze zomer, zit als het ware een beetje m'n vakantie uit te zitte. Wil natuurlijk dat 't zo lang mogelijk duurt, maar ik heb geen lekkere zon-zee-strand-vakantie meer om naar uit te kijken. Ben van 5 tot 15 juni naar Lloret de Mar geweest met vriendinnen, was echt een tóp. :D Vooral flink gefeest en lol gemaakt, en lekker bruin geworden. Maar nu ben ik dus alweer 1.5 maand terug in Nederland en sindsdien is het hier eigelijk nog niet echt lekker weer geweest. Ja, soms wel een middagje zon, maar de dag erop is het weer bewolkt en regent het. Dus m'n zomerse kleurtje is er ook al af.. Wil heel graag terug naar Lloret, maar ik weet dat 't niet kan, en dat maakt m'n stemming er ook niet bepaald beter op. :Y)
Volgende week donderdag ben ik jarig. Vroeger was het altijd; 'Oh, lekker de hele dag buitenzitten en 's avonds barbecuen!' En nu dus niet, zoals je wel kunt raden. :+
Edit; oh, ik heb nog een anti-zomergevoel-ding :+ Gisteravond ging ik met m'n vriend op de scooter naar de stad, klein halfuurtje rijden. Zéíknat kwamen we aan, ik was tot op m'n ondergoed doorweekt. Heb dus de hele avond met natte kleren rondgelopen, was echt superkoud. Dus misschien zit er hierdoor weer een verkoudheid aan de komen. Toen ik thuis was meteen een joggingbroek en een dik vest aangetrokken.. Nou, hoe zomers wil je 't hebben. :+

Dus; hoe zit het met jullie zomergevoel?
Laatst bijgewerkt door GummyBear op 31-07-09 10:03, in het totaal 2 keer bewerkt

Alja

Re: Waar is m'n zomergevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 09:55

tja zomergevoel met dit weer is idd ver te zoeken :+

Myrtje_

Nou, hoe herkenbaar!

Ik loop nog steeds in een trui rond, heb een vest aan op de scooter en draag nog altijd lange broeken. Zit niet meer op terrasjes *pff, het is nog best frisjes*. Met buitenritjes hou ik de lucht altijd scherp in de gaten, je weet maar nooit of het opeens weer met bakken naar beneden komt.

Waar zijn die zonnige dagen waarbij iedereen loopt te miepen dat het zo ontiegelijk warm is? -O-

_Tara_

Die is momenteel ook een beetje ver te zoeken. Ik herinner me nog wel zomers dat je 's nachts niet kon slapen van de warmte, overdag lekker in je korte broek naar buiten toe, buiten eten iedere avond. Nu is 't gewoon of bewolkt of 't regent...
Gelukkig ga ik 21 augustus wel nog 9 daagjes naar Turkije, dus dan komt m'n zomergevoel wss wel weer helemaal terug :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 09:57

Het is normaal dat je zomergevoel weg is.
Ik bedoel waar is het zomerweer? dat je ligt te zuchten, steunen en kreunen omdat het zo warm is? En dan niet af een dagje maar gewoon wekenlang.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 09:58

Volgens mij heb ik nog nooit zo veel binnen gezeten in de zomer :( Mijn zomergevoel is dus ook ver te zoeken maar ik ga nog op vakantie, dus daar kijk ik nu heel erg naar uit en dan hoop ik dat het toch nog goed gaat komen. Ik heb mijn bikini zelfs nog niet aangehad dit jaar.

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 09:58

Mijn zomergevoel is in het afvoerputje meegeregend -O-

Ik wou gisteren een kort buitenritje gaan maken, maar het waaide zo hard dat heel mijn zin direct weg was en ik maar een stukje
aan de hand ben gaan wandelen. Straks naar het terras met een vriendin. Maar het weer is bagger en ik ben snip verkouden geworden
door alle regen/wind en het hele werken.

Davinia_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 09:59

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:02

Mijn zomergevoel is ook verdwenen..
Doordat ik vanaf volgende week weer 2 en een half week moet werken bij een plaats waar ik het zooo gehad heb..
Dus ik heb nu het liefste regen en onweer en harde wind :)

Het liefst zit ik nu op de bank met dekens op mij heen en een lekkere mok warme chocolade melk met slagroom :9

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:03

Marilla schreef:
Mensjes, niet getreurd!
Er komen paar mooie zomerdagen aan, met 30 graden!
http://www.agriholland.nl/weer/verwachting.html

Nu nog hopen dat die ook ECHT komen!

En vervolgens loopt men weer te klagen dat het zo ver-schrik-ke-lijk warm is. :+

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-09 10:06

Marilla schreef:
Mensjes, niet getreurd!

Er staat max. 32 graden op m'n verjaardag. :D Idd hopen dat we écht nog een paar mooie dagen krijgen!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:07

Mijn zomergevoel is ook vér te zoeken op dit moment :')
Maar we hopen dat het volgende week beter wordt O:)

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:08

Nou, ik ben volgende week 4 dagen vrij. Hoop dat die dagen mooi kunnen worden opgevuld met een drankje, terrasje en een buitenritje :D

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:15

Ja het mooie weer komt dus terug en ik moet weer aan t werk -O- -O- . 3 Weken bagger op een enkele dag na. Het nadeel van die vroege vakantie is de aanloop naar de feestdagen weer zo lang. Tja je kan niet alles hebben.

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:15

Karin schreef:
Marilla schreef:
Mensjes, niet getreurd!

En vervolgens loopt men weer te klagen dat het zo ver-schrik-ke-lijk warm is. :+

Ownee, ik ben dol op een zonnetje in de zomer.
En dan lekker naar de afspoel plaats om het paardje *kucht nee ik beleef er zelf geen plezier aan kucht* af te spoelen :)
Lekker 's morgens vroeg of 's avonds laat naar buiten. En juichen voor de klimaatcontrol op het werk.

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:18

Ik dacht al dat ik de enige was :+ Bij mij komt het gewoon door het slechte weer hoor, zou veel warmer mogen/kunnen zijn nu. Ga zometeen een nachtje naar zee, misschien helpt het :+

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 15:15

Hier ook 1 , kijk ook al naar leuke winterkleding / laarzen.
Heb ook totaal niet idee dat we een echte zomer hebben gehad.
Hopelijk krijgen we nog paar lekkere dagen zodat we in de zon kunnen liggen bakken.

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 15:17

Hier ook een hoor..
Ga ook niet op vak, en heb nu het idee of ik de zomer uberhaubt (nog) niet eens mee heb gemaakt..

Ben ook al aan het kijken naar de wintercoll. etc

Eigenlijk best erg.. :=

bollebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 15:19

Ik krijg ook al een beetje een winter gevoel afen toe, alsof de zomer alweer helemaal voorbij is terwijl we er midden in zouden moeten zitten.

wednesday

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 15:22

tanya89 schreef:
Ik dacht al dat ik de enige was :+ Bij mij komt het gewoon door het slechte weer hoor, zou veel warmer mogen/kunnen zijn nu. Ga zometeen een nachtje naar zee, misschien helpt het :+

dan mag het daar mooi weer zijn anders zal het niet veel helpen! (eigen ervaring vorige week dagje naar de zee en het viel met bakken uit de lucht! Kortom bijna geen zee gezien...)

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 15:28

Ik denk dat mijn zomergevoel naast het jouw ligt, ergens diep verborgen want kan hem ook niet vinden.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 15:33

Volgens mij heb ik alle zomergevoel meegenomen..

Arme jullie.. ik heb het echt wel.. (25-40 graden in oost/zuideuropa := )

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 15:37

Ik ben vandaag maar eens lekker onder de zonnebank geweest. Daar kreeg ik wel weer een beetje een zomergevoel van. (doe het bijna nooit verder).
Verder vind ik ook dat het weer heel wat te wensen over laat...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 15:43

Ik heb ook geen zomer gevoel, totaal niet :\.
Had het er gisteren nog over.

- We gaan niet op vakantie en ook bijna niet weg
- het is kùt weer
- ik heb de HELE zomer nog niet gezwommen, geen énkele keer :\
- het strand heb ik ook nog niet gezien :\ (laatste keer was augustus vorig jaar..)

en gewoon allemaal zulke dingen.
zomer vakantie mag van mijn part over zijn, bahbahbah. :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 15:46

ik heb ook totaal geen zomer gevoel... |(
had het er gister nog met mijn vriend over... en we gaan ook nog eens niet op vakantie.. bahbahbah..
en ja, als ik moet werken dan is de zomer ineens wel weer vollop in gang.. jammer dat ik er dan weinig van merk -O-