Ja, de titel zegt het al; ik ben mijn zomergevoel kwijt. Als iemand 't ergens gevonden heeft, graag even melden.

Nee, ff serieus. Ik ben écht mijn zomergevoel kwijt. Ik merk dat ik tijdens het shoppen meer naar de nieuwe winterkleding kijk, heb m'n eerste paar nieuwe laarzen alweer gekocht. Ook zit ik al plannen voor aankomende winter te maken. Dat gevoel wat ik eerst had (kriebels in m'n buik als ik op m'n scooter met zonnetje en korte mouwen over de dijk cross / als ik in de zon een lekkere buitenrit met m'n pony maak / als ik met vriendinnen in de eerse zonnenstraaltjes lig te zonnen aan de Lek / etc... je kent 't wel) is gewoon weg. Misschien komt het ook omdat ik niet meer op vakantie ga deze zomer, zit als het ware een beetje m'n vakantie uit te zitte. Wil natuurlijk dat 't zo lang mogelijk duurt, maar ik heb geen lekkere zon-zee-strand-vakantie meer om naar uit te kijken. Ben van 5 tot 15 juni naar Lloret de Mar geweest met vriendinnen, was echt een tóp.
Vooral flink gefeest en lol gemaakt, en lekker bruin geworden. Maar nu ben ik dus alweer 1.5 maand terug in Nederland en sindsdien is het hier eigelijk nog niet echt lekker weer geweest. Ja, soms wel een middagje zon, maar de dag erop is het weer bewolkt en regent het. Dus m'n zomerse kleurtje is er ook al af.. Wil heel graag terug naar Lloret, maar ik weet dat 't niet kan, en dat maakt m'n stemming er ook niet bepaald beter op.
Volgende week donderdag ben ik jarig. Vroeger was het altijd; 'Oh, lekker de hele dag buitenzitten en 's avonds barbecuen!' En nu dus niet, zoals je wel kunt raden.
Edit; oh, ik heb nog een anti-zomergevoel-ding
Gisteravond ging ik met m'n vriend op de scooter naar de stad, klein halfuurtje rijden. Zéíknat kwamen we aan, ik was tot op m'n ondergoed doorweekt. Heb dus de hele avond met natte kleren rondgelopen, was echt superkoud. Dus misschien zit er hierdoor weer een verkoudheid aan de komen. Toen ik thuis was meteen een joggingbroek en een dik vest aangetrokken.. Nou, hoe zomers wil je 't hebben.
Dus; hoe zit het met jullie zomergevoel?
Mijn zomergevoel is dus ook ver te zoeken maar ik ga nog op vakantie, dus daar kijk ik nu heel erg naar uit en dan hoop ik dat het toch nog goed gaat komen. Ik heb mijn bikini zelfs nog niet aangehad dit jaar. 

.