idee voor verjaardag?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammert

idee voor verjaardag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 19:44

Hallo.

Ik ga binnenkort mijn verjaardag vieren. En wil er iets anders van maken dan een standaard verjaardag, met feliciteren , drinken , hapje en finisch.

Mijn 18e verjaardag heb ik samen met mijn zusjes moeten vieren , terwijl die speciaal had moeten zijn. Na mijn idee dan. Dus nu moet mijn 19e verjaardag speciaal zijn. Ik vier het enkel voor vrienden. Ouders en zusjes uit huis. Heeft iemand leuke ideeën , brand los! :)

Liefs,

Kristie

Re: idee voor verjaardag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 19:47

Ik vier mijn verjaardag vaak ook uitgebreid omdat ik midden in de vakantie jarig ben (6 augustus, volgende week donderdag dus :D) en er bijna niemand is.

Twee jaar terug heb ik (samen met een vriendin) een high-tea gemaakt/gehouden, samen taarten gebakken, broodjes gemaakt, flesje witte wijn er bij en iedereen rond een uur of 4 uitgenodigd; was erg geslaagd, (best) orgineel, en gezellig. Wat het ook altijd goed doet is om voor iedereen te koken; iedereen rond een uur of 6 uit nodigen, en dan salades, wraps, een wereldgerecht oid serveren.

Ik ben er voor dit jaar nog niet uit wat ik ga doen, bijna niemand is op vakantie dus ik verwacht een stuk of 25-30 mensen, dus ga het dit jaar waarschijnlijk gewoon vieren met een borrel en bitterballen.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 19:49

Bbq organiseren? Waarschijnlijk is 't dan nog wel lekker weer. Kun je met z'n allen buiten zitten, bbqen, beetje drank erbij. Of is dat ook te gewoon?

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 19:51

Ohhh dat probleem had ik ook toen ik gister jarig was. Heb gewoon rond 9u mensen laten komen en tot 12 uur wat gedronken gegeten., bijgekletst enz.

Als je het klein wil houden is zo'n high tea idee wel orgineel en leuk lijkt me..! En voor een groot feest misschien een cafe/zaaltje afhuren, of met een vriendin een feest geven?

Heel veel plezier in ieder geval!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 20:02

Ik was woensdag jarig en ben met 7 vriendinnen wezen bowlen, en daarna uit gaan eten .. ;)

Sammert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 20:24

_Tara_ schreef:
Bbq organiseren? Waarschijnlijk is 't dan nog wel lekker weer. Kun je met z'n allen buiten zitten, bbqen, beetje drank erbij. Of is dat ook te gewoon?

Nee, dat is leuk. Maar hebben we een maand geleden nog met het groeppie gedaan :). Er kwam net al wat in me op van een warm en koud buffet. Iemand ideeën voor dingen om te maken? wat ook redelijke is kwa kosten.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 20:43

Misschien karaoke organiseren?
En chocoladefondue ofzo?

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 21:18

_Chantal89 schreef:
Misschien karaoke organiseren?

Breng me niet op ideeen... :)ddd

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 06:29

Leuk topic! ;)
Ik kan ook wel wat tips gebruiken (Birthday: 24 aug). En ik zou zeg maar iets alleen met manlief willen doen (misschien op de dag zelf picknicken op het strand, als het mooii weer is dan).

En verder wil ik familie etc uitnodigen maar dan niet zoals altijd hoe het gaat (ze komen en gaan zitten en gaan praten). Daarintegen lijkt een hele dag BBQ organiseren wel een leuk idee, daar ga ik nog even over nadenken.

En verder kijk ik of jullie nog tips of ideeen hebben ;)